הותר לפרסום: רס״ל (מיל׳) שמעון יהושע אסולין הי"ד

    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום: רס״ל (מיל׳) שמעון יהושע אסולין הי"ד

    הותר לפרסום: רס״ל (מיל׳) שמעון יהושע אסולין הי"ד בן 24, מבית שמש נפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה. המגעים לעסקת שחרור החטופים: בישראל ממתינים עדיין לתשובת חמאס להצעה וחוששים כי ארגון הטרור ידרוש שחרור של מחבלים כבדים. הערכות הן כי קיימות מחלוקות בין הנהגת חמאס בחו"ל לזו בעזה

    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום שמו של לוחם נוסף שנפל בקרבות ברצועת עזה: רב סמל במילואים שמעון יהושע אסולין, בן 24 מבית שמש הי"ד, לוחם בגדוד ההנדסה של חטיבת הראל, נפל אתמול כתוצאה מהיתקלות עם מחבלים בדרום רצועת עזה.

    המגעים לעסקת שחרור החטופים: בישראל ממתינים עדיין לתשובת חמאס להצעה וחוששים כי ארגון הטרור ידרוש שחרור של מחבלים כבדים. הערכות הן כי קיימות מחלוקות בין הנהגת חמאס בחו"ל לזו בעזה.

    בישיבת הקבינט שהתקיימה ביום חמישי עולה כי עדיין אין מתווה ברור אלא טיוטת הסכם שרבים הנעלמים בו. אין עדיין הסכמות בנוגע למספר המחבלים שחמאס דורש וכן אין הבנות בנוגע לזהות המחבלים שישוחררו.

    כמו כן, התגלעה מחלוקת בין שרי הקבינט באשר למשך הפסקת האש שעלולה להימשך מאה ארבעים ושניים ימים.קו

    דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, התייחס אמש לגזרה הצפונית ואמר כי מטרת הלחימה שם היא עיצוב מחדש של הגזרה. "אנו נערכים אליה כל זמן שנידרש". עם זאת הוא הדגיש כי פתיחת מלחמה מול ארגון הטרור חיזבאללה בלבנון איננה בעדיפות ראשונה. לדבריו מאז תחילת המבצע מול חיזבאללה, חוסלו יותר מ-200 מחבלים ומפקדים בלבנון והותקפו יותר מ-3,400 מטרות של הארגון.

    תת אלוף הגרי חשף כי בצה"ל תוקפים מטרות רגישות של חיזבאללה, אך לא פירט מהן. דובר צה"ל הבהיר כי לאורך הגבול עם לבנון נפרסו שלוש אוגדות ואמר: "המדיניות שלנו ברורה, מי שמהווה איום – יותקף".



    0 תגובות