המפכ"ל ומפקד מג"ב ביקרו את הלוחמים שנפצעו בטול-כרם

בנצי לייזרוביץ No Comments on המפכ"ל ומפקד מג"ב ביקרו את הלוחמים שנפצעו בטול-כרם

המפכ"ל ומפקדי מג"ב ביקרו את לוחמי יחידת המסתערבים שנפצעו בפעילות בטול כרם: "חוד החנית של משטרת ישראל ומשמר הגבול"

צילום: דוברות המשטרה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי, מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק, סגן מפקד מג"ב תת ניצב נחשון נגלר, ומפקד מג"ב איו"ש, תת ניצב ברק מרדכי ביקרו את לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב איו"ש אשר נפצעו הבוקר (חמישי) במהלך פעילות לסיכול טרור בגזרת טול כרם ומטופלים בביה"ח.

סמ"ש ש' לוחם בימ"ס מג"ב איו"ש אשר נפצע בפעילות ציין במהלך הביקור: "במהלך הפעילות נורתה עלינו אש ממקורות שונים, הגבנו בירי ופגענו במחבלים. ביציאה מהפעילות בדרכינו לעבר הרכבים ליציאה מהמחנה התפוצץ רימון רסס שממנו נפצענו. הלוחמים מהיחידה חילצו אותנו תוך כדי לחימה. אמשיך לתרום למדינה ולעשות את תפקידי על הצד הטוב ביותר כלוחם ביחידת המסתערבים".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי: "אנחנו נמצאים בתקופה ביטחונית מאתגרת, ואתם, חוד החנית של משטרת ישראל ומשמר הגבול פועלים בשטח בשילוב זרועות עם שב״כ וצה״ל לשמירה על ביטחונה של מדינת ישראל ותושביה. אנחנו נרדוף ונגיע לכל מחבל ופעיל טרור ונשים עליהם את ידינו. אני מאחל לפצועים שלנו רפואה שלמה וחזרה לשגרה ובמהרה ומצדיע ללוחמים לשוטרים למתנדבים ולמפקדים שנמצאים כבר ימים ארוכים בעבודה מסביב לשעון ולפעמים תוך סיכון חיים למען בטחון הציבור".

מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק: "אני גאה בכם על החתירה למגע, על הפעילויות האמיצות שלכם לילה לילה במקומות המורכבים ביותר ביהודה ושומרון. הבוקר לחמתם בגבורה באומץ לב בנחישות ותוך סיכון חיים אמיתי. משמר הגבול ילווה ויחזק אתכם ואת משפחותיכם. אני מודה לגורמי הרפואה על הטיפול המסור בלוחמים".

צילום: דוברות המשטרה

כאמור, המפכ"ל ומפקד מג"ב ביקרו את הפצועים בבתי החולים בילינסון ומאיר ובהמשך היום צפויים לבקר את הפצוע בביה"ח לניאדו.



0 תגובות