נסע במהירות מופרזת – ונתפס עם ארבעה שב"חים ברכב

בנצי לייזרוביץ No Comments on נסע במהירות מופרזת – ונתפס עם ארבעה שב"חים ברכב

מונית השב״חים: במונית שנסעה במהירות מופרזת בכביש ירושלים-תל אביב, איתרו השוטרים ארבעה פלסטינים שוהים בלתי חוקיים, כשאחד מהם מסתתר מתחת למושב האחורי. החשודים נעצרו לחקירה, ורכבו של הנהג החשוד בהסעתם נאסר לשימוש בחודש הקרוב

תמונת אילוסטרציה צילום: Abir Sultan/Flash 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך פעילות הלילה של שוטרי התנועה הארצית מאגף התנועה בכביש 1, נתפסה מונית במהירות מופרזת של 142 קמ"ש בסמוך למחלף חמד לכיוון מערב. שוטרי התנועה פעלו לעצירת הרכב לטובת אכיפה ורישום דו"ח זימון לדין בהתאם.

כשניגשו השוטרים לרכב, הבחינו תחילה כי מעבר לנהג ברכב שלושה נוסעים (18, 21, 43). בדיקתם העלתה כי מדובר בפלסטינים שוהים בלתי חוקיים תושבי יו״ש. בחיפוש שנערך בתוך הרכב עם שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, אותר חשוד (24) נוסף המסתתר מתחת למושב האחורי במונית, גם הוא פלסטיני השוהה בישראל שלא כחוק.

כלל הנאשמים בכניסה לישראל שלא כחוק, נעצרו על ידי השוטרים והועברו לחקירה בתחנת הראל. בנוסף לפלסטינים, נהג המונית (46, מזרח ירושלים) נלקח לחקירה בגין הסעת שב"ח והסעת מספר נוסעים מעל למותר ברישיון הרכב. לצד המשך ההליך הפלילי נגדו, רכבו נאסר לשימוש למשך 30 ימים וחקירתו נמשכת.

הבוקר הובאו ארבעת הנאשמים הפלסטינים בפני בימ"ש השלום בירושלים, ויחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים הגישה נגדם כתב אישום.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עבירות הכניסה לישראל שלא כחוק. אותם שוהים בלתי חוקיים מעורבים במקרים רבים של פשיעה ועבירות רכוש, וחלק מהם מעורבים גם בעבירות בטחוניות. לא פחות חמור מכך, הוא הסיוע לאותם שב״חים (מסיעים, מלינים ומעסיקים). אותם חשודים שמסכנים את שלום הציבור ובטחונו ביודעין, יישאו באחריות למעשיהם ויינקטו נגדם הליכים מנהליים לצד ההליך הפלילי", אומרים במשטרה.



0 תגובות