מארגן התפילה תוקף: "לא ליברליים; פאנטיים מתחזים"

    המהדורה המרכזית No Comments on מארגן התפילה תוקף: "לא ליברליים; פאנטיים מתחזים"

    יו"ר ארגון 'ראש יהודי' שעומדת מאחורי התפילה בכיכר דיזינגוף ביום כיפור שעוררה סערה התראיין ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן והשיב אש מול כל ההתקפות. לדבריו: "המרחב הציבורי שייך רק לליברלים הנאורים". זעירא אף התגונן וטען כי "בית המשפט קבע מה החוק ועמדנו בו. יש תמונות והכול שקוף". האזינו

    תפילת ראש יהודי ביום כיפור בתל אביב
    The orthodox Jewish group of Rosh Yehudi sets up a gender divider, amongst protests, during a public prayer on Dizengoff Square for Yom Kippur. September 24, 2023. Photo by Tomer Neuberg/Flash 90 *** Local Caption *** יום כיפור כיפורים כיכר דיזנגוף הפרדה ראש יהודי תל אביב צילום: פלאש 909
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עיריית תל אביב-יפו הוציאה הערב לעמותת "ראש יהודי" הזמנה לשימוע לפני ביטול ההיתרים שניתנו לאירועים שביקשה העמותה במרחב הציבורי בחג הסוכות. זאת לנוכח הפרת הנחיות העירייה והחלטת בית המשפט לדבריהם על ידי אנשי העמותה בערב יום הכיפורים.

    יו"ר ארגון ראש יהודי, ישראל זעירא עלה להגיב לראשונה ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "משתתפי התפילה הם אלפי תושבי העיר שברובם לא דרכו בבית כנסת שנים רבות. אנחנו לא שופטים ולא מעירים לאף אחד אלא מקבלים את כולם בצורה יפה".

    לדבריו: "בית המשפט קבע במפורש מה החוק ועמדנו בו. יש תמונות והכול שקוף. היו מספר דגלים שלא היוו מחיצה בכלל. זה המינימום שהיה צריך על פי ההלכה". זעירא תקף את המפגינים ואמר: "המרחב הציבורי שייך רק לליברלים הנאורים. זה לא ליבלרים אלא פאנטיים שמתחזים".

    האזינו



    0 תגובות