הרשות השניה חושפת: קבוצת קול חי ממשיכה להוביל

אבי יעקב 1 Comment on הרשות השניה חושפת: קבוצת קול חי ממשיכה להוביל

סקר מכון מדגם שפורסם ע"י הרשות השניה, מלמד על זינוק אדיר בנתוני האזנה לקבוצת קול חי במגזר החרדי והדתי: קול חי מיוזיק 24.3% (קול פליי 6.4%) קול חי 17.2% (קול ברמה 7.6%)

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחרי שבכל סקרי השוק במשך שנים רבות, קבוצת קול חי מובילה בסיעתא דשמיא בפער ניכר, מתפרסמים היום נתוני הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו שנערכו בידי מכון "מדגם" ומלמדים על הובלה גורפת של קבוצת קול חי בקרב כל קשת מאזיני הרדיו בציבור החרדי והדתי בישראל.

במגזר החרדי מצא סקר הרשות השניה, כי נתוני קול חי מיוזיק עומדים על 24.3% האזנה, פי 4 ביחס לקול פליי שעומדת על 6.4% בסך הכל. גם קול חי ממשיך להוביל בפער ניכר ואחוז המאזינים החרדי עומד על 17.2%, לעומת מורשת 8.8% וקול ברמה עם 7.6%.

 

גם בחלוקה האזורית הנתונים מרשימים וקבוצת קול חי מובילה בפער ענק. באזור המרכז, קול חי מיוזיק עומד על 13.5%. קול חי עומד על 12.2%. כאן מורשת 6.2%, קול ברמה 6.2% וקול פליי 4.2%.

הנתונים הגבוהים אינם מפתיעים והם מצטרפים לסקר TGI להאזנה לרדיו שפורסם על החציון השני של שנת 2022, במסגרתו עלה, כי נמשכת מגמת העלייה בנתוני ההאזנה לתחנות הרדיו מקבוצת קול חי, שמובילות את ההאזנה בקרב הקהל הדתי והחרדי.

כך גם נתוני סקר ראשוני וייחודי מסוגו שנערך בשנה האחרונה ע"י חברת אסקריא, מהם עלה כי: קול חי עם 29%, קול חי מיוזיק 28%, קול ברמה וקול פליי עם 20%, כאן מורשת 11.7%.

מנכ"ל קבוצת קול חי אבי רוזן, אומר: "תודה לה' על הנתונים הללו שמלמדים על ההצלחה הרבה והאמון של קהל המאזינים, מכל רחבי הציבור החרדי והדתי שמביעים אמון בכל פעם מחדש בתוכן התורני והאיכותי, המשודר התחנות קול חי וקול חי מיוזיק, למאות אלפי המאזינים".

מנכ"ל משותף בקול חי, שמואל טיקוצקי אמר: "הנתונים הגבוהים הללו מוכיחים את מה שידוע לנו. קבוצת קול חי היא המובילה בציבור הדתי והחרדי. נמשיך לקום כל יום לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב, למען מאות אלפי מאזינינו"



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אין עליכם …………….