הרבנים יקבעו את גבולות הארץ

    דוד קורצווייל | ויקיפדיה No Comments on הרבנים יקבעו את גבולות הארץ
    8:02
    29.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף צ"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פורום רחב של 40 רבנים יגיע לסיור מיוחד בעין יהב בערבה התיכונה ביום שני הקרוב, 27 בינואר. הרבנים יסיירו בשטחי החקלאות ואזורי תצפית ויבדקו את תוואי השטח על מנת לפסוק לגבי הגבול הדרומי של ארץ ישראל על פי ההלכה. לפסיקה משמעויות מרחיקות לכת בשנת השמיטה לגבי הציבור והמוסדות שצורכים ירקות בכשרות מהדרין.

    פורום הרבנים שבראשו עומד הרב שניאור רווח הוקם לאחר פטירתו של הרב עובדיה יוסף במטרה לגבש פסיקות הלכתיות. את הסיור של חברי הפורום יארחו דניאל לב, מנהל אגודת "יופי של ירקות" של חקלאי עין יהב והערבה ורב האגודה יגאל אלמליח.

    במסגרת הסיור יעברו הרבנים לצד הירדני של הערבה ויבקרו במובלעת שחקלאי צופר מעבדים בשטח ירדן בהתאם להסכם השלום. בהמשך הם יבקרו בנקודת תצפית שממנה ניתן לראות את שטחי הערבה ויעזרו במפות. בסיום הסיור יערך מפגש ודיון בעין יהב.

    דניאל לב, מנהל אגודת "יופי של ירקות", אמר שחקלאי הערבה התיכונה כמשווקי הירקות הגדולים לשוק המקומי בישראל, מקפידים לעמוד בכל הכשרויות כדי לאפשר לכל אדם במדינה להנות מהתוצרת. גם בשנת השמיטה נעשה מאמץ לספק לכל הזרמים תוצרת חקלאית בהתאם לדרישה. אנו מודים לרבנים המכובדים שמקדישים יום שלם לטובת בדיקת הנושא ההלכתי לעומקו.



    0 תגובות