כנסו ומלאו: רבני 'בנועם' בפרוזבול מקוון וקליל

אבי יעקב No Comments on כנסו ומלאו: רבני 'בנועם' בפרוזבול מקוון וקליל

אין לכם זמן להדפיס את שטר הפרוזבול ולהעיד בפני עדים על מסירתכם את הכסף לבית הדין? ארגון רבני 'בנועם' בחידוש מיוחד, קצר ונוח במיוחד – מינוי שליח באמצעות כתב מינוי אינטרנטי לכתיבת פרוזבול מהודר שימנע את מחיקת חובותיכם בסוף שנת השמיטה | כנסו ומנו את רבני בנועם' לערוך לכם את הפרוזבול

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ארגון רבני "בנועם" משיק שירות חדש לציבור מינוי שליח לכתיבת פרוזבול. ניתן להשתמש בפתרון זה אם אין אפשרות להחתים עדים על שטר רגיל ורוצים לעשות פרוזבול על מנת שכספכם לא יושמט בסוף שנת השמיטה. פרוזבול הוא בעצם שטר שבו תוכלו להצהיר כי אתם מוסר את ההלוואות שהלווית וחייבים לך לבית הדין, ולכן החוב אינו נמחק בשנת השמיטה מאחר שעל פי התורה, כל הלוואה שלא נמסרה לבית הדין נמחקת בשנת השמיטה.
מה עליכם לעשות? בראשונה; מינוי שליח. הרב יגאל כהן שליט"א או אחד מרבני בנועם הוא השליח שלך לפרוזבול. לצורך כך אתה ממנה כעת בטופס זה שליח לצורך הפרוזבול.
השלב השני, לומר בפה: אני ממנה לשליח את הרב הרב יגאל כהן ו/או אחד מרבני "בנועם" לומר בפני בית דין ו/או למסור לבית הדין של הגאון הרב זבדיה כהן שליט"א ראב"ד תל אביב, הגאון הרב אברהם מאיר שלוש שליט"א ראב"ד חיפה, והגאון הרב צבי בן יעקב שליט"א אב"ד תל אביב, שאני מוסר להם כל חוב שיש לי (לאשתי לבניי ולבנותיי) בזמן כתיבת הפרוזבול, בין חוב בשטר ובין חוב בעל־פה, שאגבה את החוב כל זמן שארצה"
למינוי הפרוזבול המקוון – לחצו כאן


0 תגובות