מזעזע: ערבים התעללו בחסר ישע בשידור חי – ונעצרו

בנצי לייזרוביץ 6 Comment on מזעזע: ערבים התעללו בחסר ישע בשידור חי – ונעצרו

השפילו יהודי מתמודד נפש ונעצרו: בהכוונה מהירה של שוטרי מרכז השליטה בירושלים, תוך שידור מעשיהם ברשת, נעצרו שמונת החשודים שהועברו לחקירה במשטרה

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפנות בוקר, התקבל דיווח למוקד 100 של משטרת מחוז ירושלים על פרסום סרטון "לייב" ברשת החברתית בו מספר צעירים משפילים אדם אחר, ככל הנראה תשוש נפש.

בפעילות מהירה של שוטרי מרכז השליטה מיד עם קבלת הדיווח, ושוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים, אותרו 8 החשודים במעשה בבית החולים הדסה עין כרם והם נעצרו על ידי השוטרים לחקירה.

מבדיקה ראשונית עלה כי הקורבן שהה במקום לצורך טיפול רפואי ואילו החשודים, תושבי צור באהר שבמזרח ירושלים, הגיעו לבקר את חברם המאושפז על פי החשד בעקבות פציעתו במהלך הפרות הסדר הנקודתיות שהתרחשו במזרח העיר לפני מספר ימים.

החשודים שנעצרו, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה מוריה. במהלך היום ובהתאם לממצאי החקירה הבוקר, יובאו מי מהם בפני בימ"ש לדיון בעניינם.

משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות לשמירת ביטחונו של כל אדם, לרבות ניטור עבירות ברשתות החברתיות הקשורות בכך, איתורם ומעצרם של חשודים וחקירתם בהתאם.

יו"ר ועדת הבריאות ח"כ אוריאל בוסו הגיב למעשה האנטישמי הנפשע: "התיעוד קורע את הלב ומראה שיא חדש של אכזריות בו ערבים בשידור חי שופכים את דמו של מתמודד נפש, ומעלים לרשת החברתית, זה אירוע מזעזע שאסור לקבל אותו בשום צורה, אלו הטרדות והתעללויות בעלי רקע לאומני, על משטרת ישראל לעשות הכל בכדי למצות איתם את הדין ברף הענישה הגבוה ביותר למנוע את האירוע הבא ולגדוע את התופעה האכזרית שצעירים ערבים משפילים חסרי ישע ברשתות".



6 תגובות

מיין תגובות
    1. הם עושים מה שבא להם

  1. 4

    ה א ם ש מ ע ת ם דיווח בתשקרת החילונית או שהם לא מדווחים "כל מקרה" ? (רק אם המותקף א י נ ו יהודי…)

  2. 3

    ה א ם ש מ ע ת ם דיווח מהתשקרת החילונית? (או שהם לא צמדווחים "כל מקרה" אלא אם המותקף א י נו יהודי…