המשטרה נערכת: הערב הילולת ה'אור החיים' בהר הזיתים

אבי יעקב No Comments on המשטרה נערכת: הערב הילולת ה'אור החיים' בהר הזיתים

משטרת ישראל נערכת בכוחות מתוגברים לאבטח את עשרות אלפי המתפללים שינהרו החל מהערב לציונו הקדוש של ה'אור החיים' ביום ההילולא – ט"ו תמוז. צירים וקטעים מרכזיים בבירה ייסגרו לתנועה כדי לאפשר הגעה מהירה ובטוחה. כל הפרטים כפי שנמסרו ע"י המשטרה:

צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לקראת הילולת ה'אור החיים' שיחול היום בערב, משטרת ישראל נערכת לניהול האירוע בצורה חלקה ובטוחה, ומפרסמת הנחיות לציבור המשתתפים ואת הסדרי התנועה באיזור הר הזיתים בירושלים

על פי הודעת המשטרה "מחוז ירושלים של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת הילולת ה'אור החיים' המתקיימת ע״י מועצת בתי העלמין בהר הזיתים בירושלים. ההילולה תחל בערב יום שני- י"ד בתמוז 3.7, ותמשך עד ליום שלישי- ט"ו בתמוז 4.7 בשעות הלילה. מאות שוטרים של מחוז ירושלים ולוחמי מג"ב בסיוע סדרנים, יתפרסו באזור הר הזיתים ובמתחם הקבר עצמו, לשמירה על הסדר הציבורי והביטחון, להכוונת התנועה תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים באזור ככל שניתן, ובמטרה לאפשר הגעה ועזיבה בטוחה של הציבור הצפוי לבקר במתחם הקבר במהלך ימי ההילולה".

"החל משעות אחר הצהריים של יום שני 3.7, ועד ליום שלישי 4.7 בשעות הלילה, המשטרה תיערך ותפעל לשמירת הסדר והביטחון באזור, במטרה לאפשר את קיומה התקין והבטוח של ההילולה. היערכות משטרת ישראל תתמקד בצירים המובילים למתחם הר הזיתים ותתוגבר נוכחות המשטרה באזור, לשמירה על ביטחונם של באי המקום, שמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה, זאת במטרה להקל על הציבור שמגיע להילולה ולמנוע עומסי תנועה בכניסה לאתר. בנוסף, בוצעו התאמות והכנות רבות בשיתוף פעולה של המשטרה ומועצת בתי העלמין האחראים על האירוע, הכל במטרה להנגיש את האירוע לקהל הרחב ולאפשר את קיומו בבטחה".

השינויים הצפויים בהסדרי התנועה: ציר דרך יריחו יסגר לתנועה לסירוגין החל משעות הערב ביום שני (3.7) ובהתאם לעומסי התנועה במקום ולתנועת האוטובוסים. לא תותר הגעה עם כלי רכב פרטיים לאזור הר הזיתים. לטובת ציבור באי ההילולה, תופעל תחבורה ציבורית (קו 51)  מרחוב שמואל הנביא אל מתחם הר הזיתים ובחזרה, ביום שני (3.7) בין השעות 01:30-19:00, וביום שלישי (4.7) בין השעות 22:00-09:00.

בהודעה נאמר גם כי "המשטרה קוראת למשתתפי ההילולה ולציבור כולו להישמע להוראות השוטרים, להימנע מכל גילוי אלימות פיזית ומילולית ולאפשר לאירוע להתקיים כחוויה בבטחה, ותוך הקפדה מלאה על שמירת הסדר והוראות החוק. כמו כן, אנו קוראים לציבור הרחב להתאזר בסבלנות להישמע להוראות השוטרים והסדרנים בשטח, להשתמש בדרכים חלופיות ובשירותי התחבורה הציבורית".

צפו בדבריו של מפקד תחנת שלם במחוז ירושלים דביר תמים:



0 תגובות