ישראל והאיחוד האירופאי ישתפו פעולה במאבק באנטישמיות

שלמה ריזל 1 Comment on ישראל והאיחוד האירופאי ישתפו פעולה במאבק באנטישמיות

ישראל והאיחוד האירופאי משתפים פעולה במאבק באנטישמיות: לראשונה כינוס בדרג שרים בין ישראל לא"א בנושא המאבק באנטישמיות ושימור זיכרון השואה

צילום: רפי בן חקון, לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החוץ אלי כהן ומרגריטיס סקינאס, סגן נשיאת נציבות האיחוד האירופי, פתחו הבוקר את הפורום המיניסטריאלי הראשון בנושא מאבק באנטישמיות ושימור זיכרון השואה.

הפורום מתקיים היום (שני) במשרד החוץ בירושלים בהשתתפות שגרירים אירופאים ונציגי משלחת האיחוד האירופי. מן הצד הישראלי השתתפו סמנכ"ל האגף לדיפלומטיה ציבורית עמנואל נחשון, ראש חטיבת תפוצות ודתות שולי דוידוביץ והשליחה המיוחדת לנושא המאבק באנטישמיות במשרד החוץ, רותי כהן דאר.

ימים ספורים לפני ביקורו בישראל של סגן נשיא הנציבות סקינאס הכריז האיחוד האירופאי על תרומה בסך 10 מיליון אירו לפרויקט ״עמק הקהילות״ של יד-ושם אשר מטרתו להציג את חיי הקהילות היהודיות באירופה וצפון אפריקה לפני השואה.

שר החוץ אלי כהן: "המאבק באנטישמיות ושימור זיכרון השואה הם מחויבות משותפת של כולנו. הגדרת האנטישמיות של IHRA נועדה להגן חיי יהודים. תקיפת יהודים וקהילות יהודיות במסווה של "ביקורת" נגד ישראל היא תופעה מסוכנת שחייבים להיאבק נגדה. השיחות המתקיימות היום, ביננו לבין האיחוד האירופי מעידות על החשיבות שכולנו מקנים לנושא והחשיבות לשתף פעולה במאבק החשוב הזה.

"האסטרטגיה של האיחוד האירופי למאבק באנטישמיות היא צעד חשוב בהעלאת הנושא לראש סדר העדיפויות באירופה ויש חשיבות רבה שהמדינות החברות באיחוד יאמצו ויישמו גם אסטרטגיה לאומית".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ישראל עוזרת לאירופאים למגר אנטישמיות באירופה אבל לא בישראל