אנרכיסטים צבעו באדום את הדרך לביהמ"ש העליון

בנצי לייזרוביץ' ואיתי גדסי No Comments on אנרכיסטים צבעו באדום את הדרך לביהמ"ש העליון

במהלך הלילה צבעו קבוצת אנרכיסטים בצבע אדום את הכביש המוביל לבית המשפט העליון. חמישה נעצרו על ידי המשטרה. הבוקר הגיעו מפגינים לבני ברק

צילום: יונתן סינדל / Flash90     
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המחאה נגד הממשלה תימשך היום עם "יום שיבוש" נוסף שהוכרז על ידי השמאל במסגרתו יתקיימו שיבושים וחסימות כבישים. במהלך הלילה צבעו קבוצת אנרכיסטים בצבע אדום את הכביש המוביל לבית המשפט העליון. חמישה נעצרו על ידי המשטרה. הבוקר הגיעו מפגינים לבני ברק, לאזור העירייה והקימו מיצג של 'לשכת גיוס' בעיר.

בתוך כך, בקואליציה דוחים את מתווה הנשיא הרצוג שהוצג אמש ובהודעה של ראשי סיעות הקואליציה נאמר כי ההצעה "חד צדדית, מוטה ולא מקובלת". גם ראש הממשלה דחה את המתווה וטרם צאתו לביקור מדיני בברלין אמר הוא "מנציח את המצב הקיים".

ואילו באופוזיציה ברכו על המתווה. חבר הכנסת יאיר לפיד אמר כי תגובת הקואליציה להצעה היא "ביזוי מוסד הנשיאות וזלזול גמור בגודל השעה ומחיקת הרעיון שאנחנו עם אחד".

על פי המתווה של הנשיא הרצוג ושהוצג אמש, לקואליציה לא יהיה רוב בוועדה למינוי שופטים, והממשלה תהיה מחויבת לקבל את חוות הדעת של היועצים המשפטיים לממשלה, בנוסף לבית המשפט תהיה סמכות לביטול חוקים בנושאים הקשורים לזכויות אדם.



0 תגובות