רגב מבטלת את ההחלטה של מיכאלי: שינוי בנת"צ בכביש 1
איתי גדסי No Comments on רגב מבטלת את ההחלטה של מיכאלי: שינוי בנת"צ בכביש 1מיום ראשון יחול שינוי בנת"צ בכביש 1 לירושלים כשה"נתיב פלוס" ייפתח לשימוש גם לרכב עם שני נוסעים (2+) במקום מה שהיה עד היום לשלושה נוסעים ומעלה
התכניות האחרונות
- יוני 2024
- מאי 2024
- אפריל 2024
- מרץ 2024
- פברואר 2024
- ינואר 2024
- דצמבר 2023
- נובמבר 2023
- אוקטובר 2023
- ספטמבר 2023
- אוגוסט 2023
- יולי 2023
- יוני 2023
- מאי 2023
- אפריל 2023
- מרץ 2023
- פברואר 2023
- ינואר 2023
- דצמבר 2022
- נובמבר 2022
- אוקטובר 2022
- ספטמבר 2022
- אוגוסט 2022
- יולי 2022
- יוני 2022
- מאי 2022
- אפריל 2022
- מרץ 2022
- פברואר 2022
- ינואר 2022
- דצמבר 2021
- נובמבר 2021
- אוקטובר 2021
- ספטמבר 2021
- אוגוסט 2021
- יולי 2021
- יוני 2021
- מאי 2021
- אפריל 2021
- מרץ 2021
- פברואר 2021
- ינואר 2021
- דצמבר 2020
- נובמבר 2020
- אוקטובר 2020
- ספטמבר 2020
- אוגוסט 2020
- יולי 2020
- יוני 2020
- מאי 2020
- אפריל 2020
- מרץ 2020
- פברואר 2020
- ינואר 2020
- דצמבר 2019
- נובמבר 2019
- אוקטובר 2019
- ספטמבר 2019
- אוגוסט 2019
- יולי 2019
- יוני 2019
- מאי 2019
- אפריל 2019
- מרץ 2019
- פברואר 2019
- ינואר 2019
- דצמבר 2018
- נובמבר 2018
- אוקטובר 2018
- ספטמבר 2018
- אוגוסט 2018
- יולי 2018
- יוני 2018
- מאי 2018
- אפריל 2018
- מרץ 2018
- פברואר 2018
- ינואר 2018
- דצמבר 2017
- נובמבר 2017
- אוקטובר 2017
- ספטמבר 2017
- אוגוסט 2017
- יולי 2017
- יוני 2017
- מאי 2017
- אפריל 2017
- מרץ 2017
- פברואר 2017
- ינואר 2017
- דצמבר 2016
- נובמבר 2016
- אוקטובר 2016
- ספטמבר 2016
- אוגוסט 2016
- יולי 2016
- יוני 2016
- מאי 2016
- אפריל 2016
- מרץ 2016
- פברואר 2016
- ינואר 2016
- דצמבר 2015
- נובמבר 2015
- אוקטובר 2015
- ספטמבר 2015
- אוגוסט 2015
- יולי 2015
- יוני 2015
- מאי 2015
- אפריל 2015
- מרץ 2015
- פברואר 2015
- ינואר 2015
- דצמבר 2014
- נובמבר 2014
- אוקטובר 2014
- ספטמבר 2014
- אוגוסט 2014
- יולי 2014
- יוני 2014
- מאי 2014
- אפריל 2014
- מרץ 2014
- פברואר 2014
- ינואר 2014
- דצמבר 2013
- נובמבר 2013
- אוקטובר 2013
- ספטמבר 2013
- אוגוסט 2013
- יולי 2013
- יוני 2013
- מאי 2013
- אפריל 2013
- מרץ 2013
- פברואר 2013
- ינואר 2013
- דצמבר 2012
- נובמבר 2012
- אוקטובר 2012
- ספטמבר 2012
- אוגוסט 2012
- יולי 2012
- יוני 2012
- מאי 2012
- אפריל 2012
- מרץ 2012
- פברואר 2012
- ינואר 2012
- דצמבר 2011
- נובמבר 2011
- אוקטובר 2011
- ספטמבר 2011
- ינואר 2011
ארכיון תוכניות
פוסטים אחרונים
- שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש
- ב'עדה החרדית' החליטו: עצרת ענק נגד גזירת הגיוס
- ברקע הפסקות החשמל באומן: כך יחממו החסידים את האוכל לחג
- רמי לוי מייקר ומכבד את לומדי התורה הקדושה
- הצלחה על חוט השערה: ידידיה מאיר חוזר לרגעי החילוץ הגדולים
תגיות
החל מיום ראשון (5 בפברואר), רשאים גם כלי רכב עם שני נוסעים (נהג ונוסע) ומעלה להשתמש ב"נתיב פלוס" בכביש 1 לירושלים, ממחלף דניאל ועד מחלף הראל, במקום 3+ כיום. כך החליטה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, במטרה לשפר את יעילות הנתיב ולהעלות את מספר המשתמשים בו בשעות העומס.
היום (חמישי) החלה חברת נתיבי ישראל להחליף את השילוט בנתיב פלוס בכביש 1, כך שיורה כי הנסיעה בנתיב פלוס מותרת לנהג ונוסע (2+), במקום נהג ושני נוסעים (3+). העבודות יושלמו בימים הקרובים, בכפוף למזג האוויר.
יודגש כי "נתיב פלוס" בכביש 1 פעיל אך ורק בין השעות 06:30-09:30 בבוקר, ובשאר שעות היום הנתיב מותר לנסיעה לכל משתמשי הדרך, ללא קשר למספר הנוסעים ברכב.
השרה רגב הנחתה את הצוותים המקצועיים במשרד התחבורה להמשיך ולבחון את התועלת התחבורתית בנתיבי התחבורה הציבורית והשיתופית ברחבי הארץ, ולתגבר את קווי התחבורה הציבורית בנתיבים אלה.
החלטת שרת התחבורה התקבלה לאחר קבלת מסקנות הצוות המקצועי שבחן את תפוסת נתיב פלוס והשפעותיה על התנועה בכביש. על פי הנתונים, נוסעים ב"נתיב פלוס" כ-130 אוטובוסים וכ-300 כלי רכב פרטיים (3+) בשעה. על פי המלצות הצוות, ניתן למקסם את קיבולת הנתיב באמצעות הפיכתו לנתיב 2+, שמשמעותו הוספת כ-500 כלי רכב בשעה והפחתת העומס בנתיבים האחרים.
מלא את פרטיך
האימייל לא יוצג באתר.