לקראת הפטור מוויזה: האמריקאים הגיעו לדיון במשרד החוץ

שלמה ריזל No Comments on לקראת הפטור מוויזה: האמריקאים הגיעו לדיון במשרד החוץ

במשרד החוץ התקיים דיון מורחב עם הצוות האמריקאי בנושא הפטור מוויזות. המטרה: לעמוד בדרישות להצטרפות ישראל לתוכנית עד ספטמבר 2023

צילום: דוברות לשכת השר
8:32
28.04.24
חדשות קול חי No Comments on שיגורים לעבר הבסיס בהר מירון; צה"ל הגיב בשני טילים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום (רביעי) התקיים במשרד החוץ בירושלים דיון מורחב עם הצוות האמריקאי בראשות רוברט פסקל, תת המזכיר לנושאים בינלאומיים במשרד להגנת המולדת, האחראי על הצטרפות ישראל לתוכנית הפטור מויזות לארה"ב, זאת במטרה לקדם את תוכנית העבודה ולעמוד בדרישות להצטרפות ישראל לתוכנית עד ספטמבר 2023.

שר החוץ אלי כהן נפגש עם שתי המשלחות במהלך הדיון וחזר על מחוייבות ישראל לקדם את הליכי החקיקה והדרישות הנוספות, על מנת להגיע לכך שאזרחי ישראל יוכלו לבקר בארה"ב ללא צורך בויזה עוד לפני סוף שנת 2023.

בפגישה שהתקיימה היום במשרד החוץ, נכחו בין היתר קתרין אנדרוז מהמשרד לביטחון המולדת ואנדרו מילר, הקונסול האמריקאי בשגרירות ארה"ב בישראל,  יחד עם הצוות הישראלי בראשות ראש האגף הקונסולרי אייל סיסו ממשרד החוץ ונציגים נוספים מרשות האוכלוסין, המועצה לביטחון לאומי, מכס, משטרת ישראל, המשרד לביטחון לאומי ומשרד המשפטים.

שר החוץ אלי כהן: "כניסה לתכנית הפטור מויזה של ארה"ב תהיה בשורה משמחת עבור כל אזרחי ישראל. משרד החוץ ימשיך להוביל את המאמצים והתהליכים הנדרשים לשם כך, על מנת שעוד השנה, ישראלים שירצו לבקר בארה"ב יהיו פטורים מויזה. אני מודה לנשיא ארה"ב ביידן, לשגריר ניידס ולכל הצוותים האמריקנים שמלווים אותנו בתהליך".



0 תגובות