עשרות נעדרים במפולת בוץ באי באיטליה

אבי יעקב No Comments on עשרות נעדרים במפולת בוץ באי באיטליה

מפולת בוץ פגעה במהלך השבת באי הנופש האיטלקי איסקיה והותירה אחריה הרס רב ו-13 נעדרים. לפי הרשויות במדינה, כ-10 בניינים באי חרבו, תושביו נותרו מנותקים מחשמל ורחובות רבים כוסו בפסולת כך שלא ניתן לעבור דרכם

אי באיטליה צילום: elements.envato
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החורף מגיע ואיתו אסונות הטבע: מפולת בוץ פגעה במהלך השבת באי הנופש האיטלקי איסקיה והותירה אחריה הרס רב. לפי הרשויות במדינה, כ-10 בניינים באי חרבו, תושביו נותרו מנותקים מחשמל ורחובות רבים כוסו בפסולת כך שלא ניתן לעבור דרכם. על אף 13 נעדרים עד כה, לא אושרו מקרי מוות – זאת בניגוד להצהרה שנתן מוקדם יותר סגן ראש הממשלה, שטען כי כתוצאה מהמפולת נהרגו שמונה.

לפי הודעה רשמית של הרשויות, מפולת הבוץ הראשונה גררה אחריה כ-5 נוספות. פעולות חיפוש והצלה מתבצעות כעת באי ותגבורת נשלחה מהעיר נאפולי, אך תנאי מזג האוויר מסבכים את החיפוש: סירות מנוע ומסוקים שהובהלו למקום על מנת לסייע בניסיונות החילוץ נאבקו להגיע לאי בגלל מזג האוויר הגרוע. ראש ממשלת איטליה ג'ורג'יה מלוני צייצה בטוויטר כי היא "בקשר עם הרשויות המקומיות, מביעה הזדהות עם התושבים ומודה לשירותי ההצלה". ראש עיריית איסקיה, אנצו פרנדינו, תיאר את התקרית כטרגדיה והפציר בתושבים לא לעזוב את בתיהם.

בחדשות N12 נמסר כי האי איסקיה האיטלקי, סמוך כ-30 קילומטרים לחופי נאפולי, והוא אתר נופש המושך אליו תיירים רבים מדי שנה. ממשרד ההגנה האיטלקי נמסר כי ילד צעיר היה בן הנעדרים. באסון נראתה אף מכונית נגררת לים, אך שני הנוסעים חולצו.



0 תגובות