ישראל ואיטליה חתמו על הסכם להמרת רישיונות נהיגה

צבי טסלר No Comments on ישראל ואיטליה חתמו על הסכם להמרת רישיונות נהיגה

הסכם בין ישראל ואיטליה: ישראלים המבקרים או מתגוררים באיטליה, יוכלו לנהוג עם רישיון נהיגה ישראלי

צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה לישראלים המבקרים והעובדים באיטליה: בקרוב יוכלו ישראלים המבקרים או מתגוררים באיטליה, לנהוג עם רישיון נהיגה ישראלי. כך הודיעה היום (שלישי) שרת התחבורה מירי רגב.

על פי ההסכם החדש, יוכלו בעלי רישיון נהיגה ישראלי שקבעו תושבות באיטליה לצרכי לימודים, עבודה וכל סיבה אחרת, להמיר את רישיונם לרישיון נהיגה איטלקי מקביל, ללא צורך לעבור מבחני נהיגה עיוניים ומעשיים. במסגרת ההסכם, יוכלו בעלי רישיון נהיגה איטלקי המבקרים או שוהים בישראל כחוק, לנהוג עם רישיונם ולהמירו לרישיון ישראלי ללא צורך בבחינות כלשהן.

שרת התחבורה מירי רגב: "הסכמי הכרה הדדית ברישיונות נהיגה מאפשרים לישראלים היוצאים מהארץ לתקופות ממושכות, לנהוג עם הרישיון הישראלי בחו"ל ללא צורך בהליך בירוקרטי יקר, מסובך ומורכב, הכולל ביצוע מבחני נהיגה עיוניים ומבחנים מעשיים במדינה זרה.

"תחבורה מחברת בין עמים ומדינות, וכל צעד המקל על ההתניידות בין מדינות ובתוכן מקרב אותנו לעידן עתידי של גבולות פתוחים ושלום אזורי. ההסכם עם איטליה מצטרף להסכם שחתמנו לאחרונה עם איחוד האמירויות, ואנו מקדמים הסכמים דומים עם מדינות נוספות בעולם, בהן בריטניה, גרמניה, בלגיה, קנדה, אוקראינה וקפריסין", אמרה השרה רגב.

איטליה היא יעד מבוקש עבור ישראלים רבים, ביניהם סטודנטים, אנשי עסקים ואנשי מקצוע בתחומי העיצוב ואחרים. בעקבות החתימה על ההסכם, יוכלו ישראלים לרכוש כלי רכב על שמם ולהתנייד באמצעות רכבם הפרטי במקום ברכב שכור או מונית, וכך לחסוך בעלויות.

הסכם המרת רישיונות הנהיגה נחתם בין מדינת ישראל לרפובליקה האיטלקית, והוא יחליף את ההסכם שהיה קיים בעבר ולא חודש מאז 2017.



0 תגובות