אריה שצ'ופק הי"ד בן ה-16 נסע לישיבה – ונרצח בפיגוע

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אריה שצ'ופק הי"ד בן ה-16 נסע לישיבה – ונרצח בפיגוע

    ההרוג בפיגוע בירושלים הוא הבחור אריה שצ'ופק הי"ד, בן 16. תושב הר נוף. אחד מרבני הישיבה בה למד סיפר: "היה מחייך ואומר מילים טובות לכולם"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפיגוע המשולב הבוקר (רביעי) בירושלים נרצח אריה שצ'ופק הי"ד, בן 16, תושב שכונת הר נוף בעיר, תלמיד ישיבת "הרי יהודה" ממושב בית מאיר. הלוויתו תצא היום בשעה 14:45 מרחוב האדמו"ר מרוזין 17 ברחבה של בית כנסת בוסוטן בשכונת הר נוף ומשם להר המנוחות בגבעת שאול, שם ייטמן.

    אחד מרבני הישיבה בה למד, הרב איסר סיפר ל'קול חי' על תכונותיו: "היה בחור מדהים. הוא למד בשיעור ב' בישיבה. היה מחייך כל הזמן ואומר מילים טובות לבחורים כל הזמן. הייתה לו חשיבה למרחוק. יש עוד פצוע מהישיבה, הוא בהכרה". הוא ביקש: "שכל אחד יקבל על עצמו משהו לעילוי נשמת אריה בין משה".

    לידי 'קול חי' הגיע קטע מדברי תורה שנשא אריה ז"ל בישיבה לפני כשבוע וחצי בפרשת וירא.

    בפיגוע נפצעו עוד עשרים וחמישה בני אדם, מתוכם אחד באורח אנוש, שניים קשה, שלושה בנוני והיתר באורח קל. מדובר בשני מטעני חבלה שהתפוצצו בהפרש של דקות, כאשר הראשון התפוצץ בתחנת אוטובוס ביציאה מהעיר, ולאחריו השני אף הוא בתחנת אוטובוס, בצומת רמות. כוחות הביטחון מעריכים כי שני מטעני הרסס, שלהם היה מנגנון דומה הופעלו מרחוק.

    ניצב סיגל בר צבי ראש אגף המבצעים במשטרה, אמרה בשעה האחרונה בתדרוך לכתבים, כי מדובר במטעני חבלה רבי עוצמה איכותיים עם רמת נזק גבוהה. "המטענים היו מוסתרים מאחורי תחנות האוטובוס ובסבך שיחים". באשר להתרעות אם היו, ציינה בר צבי כי לא היה מידע מדויק על האירוע, אך היו התרעות כלליות, על כל מיני מקומות, מזה זמן רב.

    בעקבות הפיגוע המשולב, העלתה המשטרה את הכוננות בכל רבי הארץ, לרמה 3, הדרגה השנייה בחומרתה. ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד וראשי מערכת הביטחון מכונסים בשעה זאת בקריה בתל אביב. בסיום הישיבה המיוחדת, יעביר לפיד לראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, עדכון בטחוני.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      רבין היה מטומטם,לא עושים שלום עם אוייב !!!כן עושים שלום עם צד שמבין להיות אויב זה פסול ולא תורם ורק מזיק לכולם.
      שלום עושים עם מבקשי שלום !!!
      אם תעשה שלום עם אויב ,השלום ישאר רק בצד שלך והאויב ימשיך להיות אויב .