גם בקיץ בוחרים להתאשפז בבית

    עפר גדנקן No Comments on גם בקיץ בוחרים להתאשפז בבית

    אם בזמני שגרה מהווה הבית סביבה מועדפת להליכי החלמה ואשפוז, בזמני חופשה, הצורך בשהייה בסביבה נעימה ותומכת, הכרחי עוד יותר. חברת 'מעוז' מבשרת: רבים מהנזקקים לאשפוז יכולים לנצל את זכאותם במסגרת הביטוח הרפואי ולהנות מכל יתרונותיה של הסביבה הביתית התומכת בדרך אל ההחלמה.

    0:26
    02.06.24
    אתר קול חי No Comments on הבשורה נחשפת: הסיפור האמיתי מאחורי סרטוני העזיבה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "בית חולים" הוא לא מקום לילדים, לאחרונה, עם התפתחות עולם האשפוז הביתי, מתפתחת המודעות לצמצם בבתי החולים גם את נוכחותם של המבוגרים. עם התקדמותו המואצת של ענף הרפואה ההיברידית, התפתח עד מאד תחום האשפוז הביתי שכיום, מעניק שירותי אשפוז מקצועי לאלפי חולים זכאים הנהנים מכל יתרונותיה של הסביבה הביתית גם בזמן מחלה המצריכה טיפול ומעקב רציף.

    ואם בימי שגרה מומלצת אפשרות האשפוז בבית המטופל, כמובן כי בזמן חופשה השירות מומלץ עוד יותר, בין כאשר מדובר בהורה לילדים הזקוק לאשפוז ויכול בעזרת השירות להנות מחופשה בצוותא עם ילדיו מבלי לוותר על הליכי הרפואה הנדרשים לו, ובין אם מדובר בסבא או סבתא שיכולים 'להתאשפז' בביתם ולהנות מביקורי הנכדים שיצאו כעת אל חופשת הקיץ ורק מחכים לבוא לבקר את סבא וסבתא מבלי להריח את ריח בית החולים המאיים.

    נוסף על יתרון החיבוק המשפחתי החם, לאשפוז הביתי יתרונות רבים ומוכחים על פני אשפוז בבית חולים, ממנו מומלץ להימנע ככל האפשר. השהיה בבית החולים מאופיינת בתופעות לוואי כחוסר שקט ובדידות, כמו גם בחשיפת יתר לחיידקים וזיהומים שאינה מומלצת גם לאדם בריא, וודאי שלא לחולה הזקוק לסביבה הגיינית בכדי להתחזק ולהחלים.

    בקרב בני הגיל השלישי, מהווה האשפוז הביתי גם אמצעי מניעה להופעתה של 'דילריום' כתופעת לוואי הנובעת מאשפוז הכולל שינוי מהסביבה המוכרת ומביאה להופעת בלבול ושכחה, השמירה על אזור הנוחות המוכר מביאה לתמיכה מוראלית ונפשית במטופל ותורמת לטובה לתהליך החלמתו.

    נוסף על זאת, במסגרת האשפוז הביתי, מקבל המטופל יחס אישי ופרטני על ידי איש צוות מקצועי המגיע לביקור יומי לצרכי ניטור, טיפול ומעקב תוך שיתוף המידע עם הרופא הקבוע של המטופל. בשבתות וחגים השירות ניתן על ידי צוות שאינו יהודי לשמירה מושלמת על גדרי ההלכה. את הציוד הרפואי הנדרש לאשפוז, מספקת חברת 'מעוז' ממיטב חידושי הטכנולוגיה הרפואית תוך הטמעת הציוד בסביבת המטופל הטבעית. כך מתקבלים מיטב התנאים להחלמה בשילוב מושלם של בית ורפואה.

    גם בימי החופשה הגדולה, אתם יכולים להנות מהחלמה בחיק המשפחה. בדקו את זכאותכם לגבי שירותי האשפוז הביתי בסביבה תומכת שתיתן לכם את מירב התנאים להחלמה.



    0 תגובות