OIG מציגה: התשובה הקלה ביותר לארוחת שבועות מושלמת

    אתר קול חי No Comments on OIG מציגה: התשובה הקלה ביותר לארוחת שבועות מושלמת

    לקראת חג השבועות נערכים קולינארית בבתי ישראל ותפריטי ארוחות חלביות כבר נכתבו בפרוטרוט. גולת הכותרת של ארוחה חלבית בשבועות הם כמובן הבלינצ'סים! והשנה אתם יכולים להכין אותם בקלות ולא רק אותם, אלא את כל המטעמים. כי הפעם עובדים חכם יותר, מהר יותר עם מכשירים שיקצרו לכם את המחמאות המיוחלות. כולם הרי כבר יודעים שלמכשירי החשמל …

    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת חג השבועות נערכים קולינארית בבתי ישראל ותפריטי ארוחות חלביות כבר נכתבו בפרוטרוט. גולת הכותרת של ארוחה חלבית בשבועות הם כמובן הבלינצ'סים! והשנה אתם יכולים להכין אותם בקלות ולא רק אותם, אלא את כל המטעמים. כי הפעם עובדים חכם יותר, מהר יותר עם מכשירים שיקצרו לכם את המחמאות המיוחלות. כולם הרי כבר יודעים שלמכשירי החשמל במטבח יש משמעות גם על איכות וגם על טעם.

    חברת OIG שמייבאת את סדרת המיקסרים המובילים, האיכותיים והנמכרים ביותר של דאבו, מגישה לכם לכבוד חג השבועות את DAVO 129, המכשיר המושלם לכל בית להכנת קרפ, בלינצ'סים, פנקייקים ואפילו מופלטות! המכשיר מגיע עם 2 פלטות מתחלפות ואביזרי עץ משלימים. ארוחת שבועות עם DAV129 הופכת לחוויה גם פשוטה וגם נעימה  וכמובן עם תוצאה מושלמת. חשוב לא פחות, הפלטות בציפוי נון סטיק לניקוי קל וניתנות לשטיפה מהירה בכיור.

    עוד תיהנו בהכנות לשבועות מסו שף ייחודי בצורת מיקסר יד בעל מנוע עוצמתי ברמה שטרם הכרתם! מיקסר יד עם קוצץ DHM800 מגיע עם לא פחות מחמשה אביזרים נלווים: אביזר הקצפה, אביזר לישה, אביזר בחישה, מיכל וקוצץ ירקות! המיקסר החזק יודע לעבוד כמו שצריך, להכין לכם קצפת ברמה גבוהה מאוד, לסייע לכם להוציא עוגות וקינוחים שווים ועם אביזרי המכשיר הקוצץ, תוכלו להכין פסטו מושלם ועוד מגוון רטבים לסלטים ולפסטות של שבועות. אביזרי הבחישה והלישה, עמידים מנירוסטה.

    בחברת OIG אין פשרות על האיכות. הפיתוחים החדשים שהחברה דואגת להביא כל הזמן, הופכים את חיי הצרכנים החרדיים להרבה יותר קלים במטבח. בחג השבועות אתם מחייכים ושבעים!



    0 תגובות