מתן תורה: יזמי פרויקט "חלקי בקהילתי" לציבור העובדים בראיון מיוחד

מערכת האתר No Comments on מתן תורה: יזמי פרויקט "חלקי בקהילתי" לציבור העובדים בראיון מיוחד

יזמים ולומדים בפרויקט "חלקי בקהילתי" המיועדת לבוגרי ישיבות שיצאו לעבוד לפרנסתם וחשים מנותקים מקהילה תומכת ורוצים להרגיש משמעותיים ומחוברים בראיון מרתק ב"מהדורת סוף השבוע" לקראת חג מתן תורה | האזינו

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתי גינסברגר מנהל "חלקי בקהילתי" במהדורת הבוקר סוף השבוע עם בצלאל קאהן ויענקל'ה פרידמן: "חלקי בקהילתי התחיל בשתי דברים א. אתה יוצא לעבוד ובמשך כמה שנים אתה לא מוצא את המקום שלך בתורה מתמסר לעבודה. ב. לאט לאט אתה מתנתק מהקהילה, לא מוצא את מקומו והוא לא מרגיש התחברות לקהילה גם לא בליל שבועות או בשמחת תורה ויש לך השלכות קשות. אנחנו רשת גדולה שמסייעת אחד לשני גם ברמה המקצועית את הרעיון ייסד רבי ברוך צבי גרינבוים ראש ישיבת דרך ה".

"מה שאנחנו עושים, יש המון פעילויות במרחב הקהילתי והארצי. מה שיש היום זה גם כשיש מיזמים בשכונה אנשים לא יודעים מזה. ולכן, לקחנו המון יזמים מקומיים שמכירים כאלו שרוצים להתחבר לקהילות ולשיעורי תורה ומחברים אותם לרשת המיוחדת. אנחנו פונים לא רק לאנשים שרוצים לבוא ולהתחבר. אנחנו פונים גם לאנשים שמזהים את עצמם עם אנשים עם יוזמות וחיבורים שיפנו אלינו ויעזרו לחבר ולהביא רעיונות".

יאיר פרוש מאלעד רכז של "חלקי בקהילתי" המשמש כגבאי בית כנסת באלעד: "אני בארגון כבר חודשיים וכבר חיברתי שמונים אנשים למערכת הקהילתית. אני פתאום מכיר רבים כמוני שכל רחבי העיר. זו פלטפורמה גדולה של חיבור לקהילה לאנשים שמחפשים אחרים שדומים להם בחיבור לתורה וליראת שמיים. אתמול התקשר אלי יזם מהר נוף שסיפר לי "

חיים דנציגר ויאיר פוקס, שני לומדים בסניף "חלקי בקהילתי" בקריית יובל סיפרו: "אנחנו לומדים ביחד בערב, נפגשנו ביוזמה של "חלקי בקהילתי". אנחנו לומדים מסכת מכות ביחד במשך כשעה – שעה ורבע לאחר מכן יש שיעור של הרב. זו התחייבות חזקה ששווה את זה".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות