צפו: תלמידי ת"ת 'דרכי אבות' נבחנו אצל הגר"ש שטיינמן

    אבי יעקב No Comments on צפו: תלמידי ת"ת 'דרכי אבות' נבחנו אצל הגר"ש שטיינמן

    כבקיאים ורגילים נבחנו תלמידי תלמוד תורה 'בדרכי אבות' על משניות במסכת ברכות אצל הגר"ש שטיינמן חבר מועצת גדולי התורה | הביקור והמבחן הם חלק ממגמת השילוב החברתי של תלמידי 'אהל שרה' במוסדות חינוך רגילים | תיעוד מרגש

    צילום: יעקב נחומי
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע, התקבלו בחמימות רבה תלמידים מתלמוד התורה 'בדרכי אבות' של מוסדות 'אהל שרה' בביתו של חברת מועצת גדולי התורה הגאון רבי שרגא שטיינמן למבחן על משניות מסכת ברכות, בביקור השתתפו ראש מוסדות אהל שרה הרב אברהם גינזבורג, מנהל מערך החינוך ר' בן פרהט, וצוות בית הספר 'בית חנוך'.

    תלמוד התורה 'בדרכי אבות' הוא חלק מבית הספר 'בית חנוך' של מוסדות אהל שרה ומיועד לתלמידים עם מוגבלות קוגניטיבית שנמצאים ברמת תפקוד גבוהה. במסגרת תכנית הלימודים הייחודית, מתרגלים התלמידים צורת הלימודים ודרכי ההתנהגות בתלמוד תורה רגיל ואף לומדים חומרי לימוד מתקדמים בדומה לנלמד בתלמודי התורה.

    כעת, לאחר שסיימו את לימודי משנה במסכת ברכות הגיעו התלמידים יחד עם מלמד הכיתה הרב יעקב בורשטין להיבחן אצל הגר"ש שטיינמן. הרב שטיינמן קיבל את התלמידים המיוחדים בחיבה גדולה ושוחח איתם על הלימודים וההצלחות שלהם. הרב בחן אותם על פרק ב' מסכת ברכות והתלמידים הוכיחו בקיאות והתמצאות בחומר הלימודים. לאחר המבחן, חילק הרב לתלמידים תעודות הצטיינות והעניק להם ברכות להתקדמות והתפתחות ונחת להוריהם ומוריהם.

     

     



    0 תגובות