בית שמש • סקר: אבוטבול מביס את כהן

    גואל ועקנין 3 Comment on בית שמש • סקר: אבוטבול מביס את כהן
    10:02
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on דודי אמסלם: בחור ערבי מפגין נגדנו באוניברסיטה והמדינה מממנת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סקר מקצועי ראשון שנערך בעיר בית שמש מבשר על מהפכה בקרב המצביעים החילונים לטובת משה אבוטבול.

    הסקר נערך ע"י מכון סקרים "יפעת גת מותגים בע"מ" שהוזמן ע"י המגזין החילוני "קרן אור" בבית שמש והתפרסם בסוף השבוע האחרון לפי הסקר, מוביל אבוטבול על המועמד החילוני אלי כהן ב-11% ונתון זה הוא שווה ערך לכ- 4000 קולות.יש לציין שהעיתון שהזמין את הסקר עומד בראש החץ נגד אבוטבול במשך כל שנות כהונתו בהתקפות שבועיות חריפות מידי שבוע. כך שיש לייחס אמינות רבה לתוצאות הסקר ואין מקום לחשוש כאילו אי מי טיפל בנתונים. מה שכן, נראה כי מטרת פרסום הסקר נועדה לנער את הציבור החילוני בעיר מעיון מעמיק בפרטי הסקר אנו מגלים שאבוטבול עשה חריש עמוק דווקא בצד החילוני של העיר, שם הוא זוכה ל 22 אחוזי תמיכה, וזו בהחלט הפתעת הסקר.

    יש לציין שבשבועות האחרונים נקט אבוטבול באמצעות האסטרטג נוחעם ברזסקי מנהל משרד פרסום 'סברס'אותו שכר לצורך ניהול הקמפיין בשורה של מהלכים מבריקים והשתלט על כל בית ובית בבית שמש, בקמפיין מגזרי-ייעודי לכל מגזר ומגזר בעיר.

    אל הקמפיין המרכזי המופק תחת הסלוגן "מתקדמים מפיתוח לטיפוח", הצטרף בימים האחרונים קמפיין משנה שהועלה לאוויר תחת הסלוגן "משה אבוטבול – בנאדם של כולם" ובו מתפרסמים עשרות ציטוטים מחמיאים על דמותו הייחודית ועשייתו העשירה של אבוטבול ב-30 השנים האחרונות, הרבה לפני שחלם להיות ראש עיר.

    למרבה ההפתעה, בין עשרות המשתתפים בקמפיין, בשמם, בגילם, בכתובתם ובתמונתם – כמעט שלא ניתן למצוא דמויות חרדיות. קמפיין "בנאדם של כולם" מתבסס בעיקר על תושבים ותושבות בעיר הוותיקה של בית שמש, רובם לא דתיים כלל, שמצהירים על תמיכה במשה אבוטבול. הצהרות אלו, מגלות על תמיכה עמוקה בהיקף רחב, לה זוכה אבוטבול דווקא בעיר הוותיקה והמסורתית. זאת, בניגוד מוחלט לדבריו של השר נפתלי בנט, לפיהם, "אסור שיהיה בבית שמש תושב אחד לא חרדי שלא יצביע לאלי כהן".

    נתון חשוב המופיע בסקר מדבר על כך שבעוד שאבוטבול זוכה לתמיכה בקרב הציבור החילוני בעיר הותיקה, אלי כהן לא מצליח להמריא בקרב הקהל החרדי על אף כל הנסיונות שהוא עושה באמצעות מפגשים עם חרדים במרכזי הקניות שלהם בימי שישי.

     חלקי הסקר יפעת בית שמש_עמוד_3 חלקי הסקר יפעת בית שמש_עמוד_2 חלקי הסקר יפעת בית שמש_עמוד_1

      • IMG-20131010-WA0144

      IMG-20131010-WA0145



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני דתי לאומי ואני מצביע עבור אבוטבול. הוא ראש העיר הטובה ביותר אי פעם הייתה בבית שמש. כמו עורך הדין במודעה אומרת, יש לנו כל כך הרבה התפתחויות חדשות, קניונים, וכו אני גם לא אוהב שכהן פשוט תוקף את אבוטבול בשטויות (כמו ילד). כהן אומר הצבעת חרדים רק בשבילו, אבל עורך הדין לא חרדי ומתגורר בשכונה אמריקנית. אז כהן לא בסדר בזה יותר מדי. גם אני לא חרדי. אבוטבול כל הדרך!!!

    2. 1

      מצויין הוא באמת אדם נפלא עזר לי בהרבה תחומים למרות שאני חילונית
      בשביל הכסא סתם מכפישים אותו ברחובות הוא לא חרדי משתמט הוא צבא ותרם למדינה