אומן השנאה במתקפת הסתה מסוכנת: גל עליית המחירים בגלל החרדים

    איתי גדסי 1 Comment on אומן השנאה במתקפת הסתה מסוכנת: גל עליית המחירים בגלל החרדים

    שר האוצר אביגדור ליברמן שנמצא בעין הסערה על רקע עליות מחירים במשמרת שלו ובאחריותו, מנסה במסע הסתה רווי שנאה וציניות, להעמיד את החרדים על המוקד במקומו. ליצמן: "מדובר בהכפשה אנטישמית, המזכירה תקופות אפלות". גפני: "דבריו החמורים לא ראויים אפילו לתגובה". אייכלר הזהיר מהתרת דמם של החרדים

    צילום: פלאש 90
    9:08
    26.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים נ"ח-נ"ט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע המחאה העממית שהולכת וצוברת תאוצה נגד הממשלה ובמיוחד נגד שר האוצר, אביגדור ליברמן, שרואים בו האחראי העיקרי לגל עליות המחירים עם הטלת המיסים על הכלים החד פעמיים והשתייה המתוקה, כעת מנסה להתגונן מול המתקפות הצודקות נגדו וחוזר לניגון הקבוע, הכה בחרדים והינצל.

    שר האוצר אביגדור ליברמן מצא את האשם המרכזי האנטישמי בגל עליית המחירים ואמר היום (שני) בישיבת הסיעה בכנסת: "יש התעלמות מאחד הגורמים המרכזיים ליוקר המחיה והוא העובדה שבציבור החרדי יותר מ-50% לא משתתפים בכוח העבודה".

    ליברמן הוסיף בשנאה אנטישמית יוקדת ואמר, "לו שיעור התעסוקה בקרב גברים חרדים היה דומה לשאר האוכלוסייה, זה היה מייצר עוד 20 מיליארד שקל ואפשר לעשות בכסף הזה הרבה מאוד דברים".

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח״כ יעקב ליצמן אמר בתגובה לדברי השנאה של ליברמן: "דברי ההסתה החמורים של ליברמן תוך האשמת הציבור החרדי ביוקר המחיה ובעוני שהוא גוזר על העם בישראל – ראויים להוקעה ולגינוי".

    ליצמן הוסיף ותקף את מסע ההסתה החמור של ליברמן ואמר, "מדובר בהכפשה אנטישמית, המזכירה תקופות אפלות, בהן הואשמו היהודים בכל הרעות והצרות של האנושות".

    ליצמן הבהיר כי "בושה וחרפה לממשלה שאדם שמתיר דמם של מגזר שלם ללא עוול, מחזיק בתפקיד אחראי כשר אוצר".

    יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר בתגובה למסע ההסתה של ליברמן: "הדברים החמורים של ליברמן בישיבת הסיעה על יוקר המחיה, לא ראויים אפילו לתגובה.
    את הדברים שלו צריך לשלוח במריצה למזבלה".

    ח"כ אורי מקלב אמר על דברי ליברמן בישיבת הסיעה: "בניסיון להציל עצמו מהכשלון הקולוסאלי בטיפול ביוקר המחיה ליברמן מסית ומגלגל את האשמה כלפי הציבור החרדי בצורה בזויה, יהירה ושפלה, – 'הכה בחרדים והצל את מוסקבה".

    מקלב הוסיף ותקף, "ליברמן שעד לפני שבוע טען כי אין יוקר מחיה גילה פתאום כבר את ה'אשמים' ליוקר המחיה ו'הסיבה' לכך".

    מקלב ציין, "מפלגה שרוקנה את הקופה הציבורית בשחיתות בגניבה כארגון פשע לטובתם האישית צריכה להעלות מיסים כדי שיהיה להם מהיכן לגנוב שוב".

    ח"כ ישראל אמר אייכלר על דברי ליברמן: "כאשר מדינת ישראל סוערת בעקבות חשיפת "הסוד" הידוע לנו מזה שנים שאין כאן זכר לדמוקרטיה ולזכויות אדם, בעיקר לחרדים, יצא המסית האנטי יהודי איווט ליברמן בהאשמת החרדים ביוקר המחיה. יוקר שהוא עצמו כצר האוצר הביא על כלל הציבור".

    עוד הוסיף, "איווט ניסה למרר את חייהם של החרדים בלבד,  אבל השד הכלכלי יצא מהבקבוק ויוקר המחיה גדל ופגע בכל אזרחי ישראל במחירים מופקעים".

    אייכלר הזהיר כי "מי שקרא לזרוק את החרדים במריצות למזבלה ממשיך להתיר את דמם ולהסית את ההמונים לפרוע פרעות בישראל.  התופעה של מכות רצח ואלימות המשטרה נגד חרדים היא תוצאה ישירה של ההסתה של ליברמן וחבריו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טמבל יוקר המחיה בגלל שכל הרוסים גנבים
      לא בגלל החרדים