ח"כ בן גביר בריאיון סוער: "בנט ושקד מתירים את דמם של המתיישבים"

    נדב דוד No Comments on ח"כ בן גביר בריאיון סוער: "בנט ושקד מתירים את דמם של המתיישבים"

    ח"כ איתמר בן גביר בריאיון סוער ל'קול חי' תוקף בחריפות את התנהלותו של השר לביטחון פנים ואומר, "צריך לפטר את השר לביטחון פנים שמתיר את דם המתיישבים". ומוסיף, "הפיגועים לא התחילו במשמרת שלהם אבל כן התרת דמם של המתיישבים"

    צילום: פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתמר בן גביר התראיין היום (ראשון) לקאהן וחכם וקרא לפטר את השר לביטחון פנים: "צריך לפטר את השר לביטחון פנים שמתיר את דם המתיישבים. אבל מי שאשם בכך הוא נפתלי בנט שמינה אותו לתפקיד ואנשי ימינה שיושבים איתו באותה קואליציה. בנט ושקד מתירים את דמם של המתיישבים".

    בן גביר סיפר על יום שישי האחרון בהתיישבות, "לאחר שחזרתי ביום שישי מהלוויה הקשה, קוראים לי שמרביצים לילדים בגבעת יהודה לזכרו של הנרצח, אגב באותו קו יש מאות בתים לא חוקיים של ערבים ולא עושים להם כלום. אבל מרביצים שם לילדים ולבני גופשטיין שהתלווה אלי ולי אומרים זה שטח צבאי סגור".

    בן גביר הבהיר כי השתנתה הרוח בקרב כוחות הביטחון בחברון, "גם למחרת באתי לפיגוע בחברון שבוצעה ע"ח מחבלת, בכלל לא כוונו עליה נשק ולא עשו עליה חיפוש. זה הכל רוח המפקד של בר לב, הם קיבלו הוראה מהשר בר לב בחברון תכנסו כמה שיותר המתיישבים ותקלו כמה שיותר בטרוריסטים".

    בן גביר תקף את הדורסנות בהתנהלות המשרד לבט"פ: "אני כבר חודשים רבים חבר כנסת, לראשונה שוטרים אמרו לי זה שטח צבאי סגור והוציאו אותי, הרי מתפקיד חבר הכנסת זה לפקח על עבודת המשטרה. יש הסבר לכך? יש הסבר לזה שהם מרביצים לילדים? לברבריות? זה רוח המפקד חד וחלק".

    בן גביר ביקר בחריפות את מילותיו של השר נגד המתיישבים, "כל הזמן מספרים לנו שמילים יכולות להרוג, ופתאום המילים שלו לא הורגות? זה נכון שהפיגועים לא התחילו במשמרת שלהם, אבל התרת הדם התחילה במשמרת שלהם הרי הוא מקבל כל יום מאות הודעות ללשכתו על ניסיון לרצח יהודים. טוענים שארגנו שמאל לוחצים עליו".

    בן גביר הוסיף ותקף את בנט, "אבל אני חושב שהוא איש שמאל קיצוני, ובנט ושקד מינו אות ונתנו לו להיות שר לביטחון פנים ואנשי ימינה שיושבים איתו בקואליציה והמתיישבים שחלק מהם הצביעו לימינה, הם מתירים את הדם של המתיישבים".



    0 תגובות