גני תקווה • ארבע מפלגות על הקול הדתי

    דוד קורצווייל | צילום: ויקיפדיה, פייסבוק 3 Comment on גני תקווה • ארבע מפלגות על הקול הדתי
    11:35
    31.05.24
    אתר קול חי 1 Comment on הרב השיב בנחרצות כנגד ארגון 'כושרות': "לא לסמוך עליהם בכלום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הציבור הדתי בגני תקווה מפולג לארבע מפלגות בבחירות הקרובות. הציבור הדתי לאומי יצביע לרשימתו של דורון בן דקון, הציבור הלטאי יתמוך בש"ס, הציבור החסידי ברשימתה של ליזי דלריצ'ה, ויש שיבחרו לתמוך בבנימין עדני ששימש 10 שנים כסגן ראש המועצה מטעם ש"ס והודח.

    בגני תקווה משמש כראש מועצה אבישי לוין כראש מועצה מהוותיקים בארץ. למעלה משני עשורים הוא מנווט את המועצה וכעת מסיבות משפחתיות מצערות הוא החליט שלא להתמודד שוב לראשות המועצה. במקומו מתמודדים שניים: ליזי דלריצ'ה שכיהנה בקדנציה האחרונה כמ"מ ראש המועצה ונחשבת כיד ימינו וכמשיכת דרכו של לוין. מנגד מתמודד דורון בן דקון.

    דורון בן דקון, משמש כחבר מועצה וותיק בעיר. וברשימתו משולבים גם אנשי הבית היהודי. סיכויו לזכות בראשות המועצה אינו גבוה.

    במקביל הציבור החסידי, ובראשם האדמו"ר מסאסוב תמכו באופן מסורתו ברשימתו של ראש המועצה אבישי לוין. ברשימה שולב נציג דתי – עו"ד ידידיה צוריאל, שמשמש כסגן ראש המועצה וייצג את הציבור החרדי במועצה. הקבוצה הזו תומכת ברשימת של דלריצ'ה.

     בש"ס העניינים יגעים. במשך 15 שנה האחרונות היה בנימין עדני נציג התנועה בעיר כאשר בעשור האחרון הוא שימש גם כסגן ראש המועצה. בבחירות הללו הודיעו לו מהנהגת ש"ס כי הוא מוחלף בנציג אחר – טל מתתיהו, מנהל התרבות התורנית בקריית אונו. עדני טוען כי בעלי אינטרסים ארו להנהגה שהוא אינו אהוב, והם, בלי לרדת לשטח החליטו על החלפתו.

    כעת הוא רץ עם רשימה עצמאית בשם יש תקווה למסורת ישראל, ולדבריו הוא מתכוון לנצח בבחירות ולהמשיך לשרת את הציבור. "יש לי אהדה ברחוב ואני מתכוון להמשיך עם העבודה הציבורית". הציבור הליטאי שהיה במגעים עם עדני יצביע לש"ס כפי הוראת הגראי"ל שטיינמן..

    גני תקווה

     



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מאיפה אתה מביא את הנתונים האלה של דורון אין סיכוי גבוהה?
      הה שכחתי, עשית כתבה עם אנשים עמי ארצות

    2. 1

      הלוואי ובגני תקווה יקום מנהיג יקום שיהיה אכפת לו ממראה השכונה ומהמזבלות על המדרכות בכל השבוע, ובמיוחד בחגים ובשבתות, והלוואי ויקום פוסק שיפסוק"לא תלכלך את הסביבה שאת חי בה".