ה-F.D.A העניק אישור מלא לפייזר: "שומט את הקרקע למתנגדי החיסונים"

    צבי טסלר 3 Comment on ה-F.D.A העניק אישור מלא לפייזר: "שומט את הקרקע למתנגדי החיסונים"

    עד כה קיבלה חברת "פייזר" אישור חירום לחיסון, אך מהיום החברה קיבלה אישור מלא ורגיל כמו לכל חיסון אחר שאושר עד כה. פרופ׳ אורן צמחוני: "האישור הסופי שומט את הקרקע מתחת לרגליהם של מתנגדי החיסונים, שמשתמשים בטיעון שאישור ה FDA הוא זמני ונעשה בחיפזון"

    חיסון צילום: פלאש 90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אישור מלא: מנהל המזון והתרופות האמריקני העניק היום (שני) אישור מלא לחיסון הקורונה של ענקית התרופות האמריקנית "פייזר" המספקת את מירב החיסונים לישראל. מדובר בהצהרת אמון חשובה לחברה ולחיסון נגד קורונה. עד כה קיבלה החברה אישור חירום בלבד.

    פרופ׳ אורן צמחוני, מנהל היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית וחבר בצט"מ אמר בתגובה לאישור הסופי של ה-fda לחיסון של פייזר נגד קורונה:

    "האישור הסופי שומט את הקרקע מתחת לרגליהם של מתנגדי החיסונים, שמשתמשים בטיעון שאישור ה FDA הוא זמני ונעשה בחיפזון. טיעון זה שימש לזריעת שקרים והבלים, שהחיסון הזה שונה מחיסונים אחרים באופן בו אושר".

    עוד הוסיף, "מתן האישור הקבוע על ידי הFDA יתן רוח גבית לאישור קבוע במדינות נוספות. תמונת התחלואה משתנה מול עינינו ויותר חולים קשים, צעירים מגיל 60 שבחרו שלא להתחסן גודשים את מחלקות הקורונה ואת היחידות לטיפול נמרץ. חיסון הבלתי מחוסנים גם אם יקח 4 שבועות עד להשגת הגנה משמעותית, הוא הדרך הטובה ביותר למנוע קריסה בגל הנוכחי ולהקנות הגנה משמעותי מול זנים חדשים".



    3 תגובות

    מיין תגובות