יומיים לפריימריז: ארדן מביע תמיכה בנתניהו

איתי גדסי 2 Comment on יומיים לפריימריז: ארדן מביע תמיכה בנתניהו

לאחר זמן רב בו ישב על הגדר מבלי להתערב בפריימריז לליכוד, מפרסם השר לביטחון פנים גלעד ארדן תמיכה חד משמעית לראש הממשלה בנימין נתניהו | בליכוד מחכים לאיש שנבחר במקום ה-1 בפריימריז – יולי אדלשטיין במי יתמוך? אם בכלל

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שישב על הגדר זמן רב יחד עם יו"ר הכנסת, הערב (שלישי) מפרסם השר לביטחון פנים גלעד ארדן תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת ההתמודדות בפריימריז בחמישי. השרגלעד ארדן אמר "אני תומך בראש הממשלה בנימין נתניהו לראשות הליכוד".

ארדן גם שלח חיבור ניחומים לסער ואמר, "אני מאמין שההתמודדות של חברי גדעון סער ראויה ושומרת על הדמוקרטיה בתנועה, היא מחזקת את הליכוד".

כעת בליכוד מחכים ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין שקיבל את המקום ה-1 בפריימריז בליכוד, במי יתמוך אם בכלל. כזכור אדלשטיין בימים האחרונים שלפני פיזור הכנסת ניסה להקים ממשלה בראשותו דבר שכשל בגלל אי תמיכה של חברי הליכוד הבכירים בו.

 



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שר הרדן כל הכבוד על ההבחנות ותמיכה בראש ממשלה, למה לפיד מתעקש לא להבין? בשעה הקשה אין שמאל אין ימין לעם הקטן שלנו- זה הזמן חאחדות מעל האגו, – הבעיות האישיות שח נתניהו לא יפילו עם שלם- כולנו עם ומאחורי ראש הממשלה החכם, המדהים הזה