שגריר האיחוד האירופי בישראל: "יש להילחם באנטישמיות"

    אריאל שרפר No Comments on שגריר האיחוד האירופי בישראל: "יש להילחם באנטישמיות"

    שגריר האיחוד האירופי בישראל עמנואל ז'ופרה אומר בשיחה עם כתבים חרדים כי "אנטישמיות וטרור הן תופעות חמורות ונוראות ויש להילחם נגדן ולהוקיע אותן בכל דרך אפשרית"

    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיחה שקיים עם כתבים חרדים בירושלים וביניהם גם כתב רדיו קול-חי אמר שגריר האיחוד האירופי בישראל עמנואל ז'ופרה, כי "אנטישמיות וטרור הן תופעות חמורות ונוראות ויש להילחם נגדן ולהוקיע אותן בכל דרך אפשרית".

    השגריר הביע צער רב ואף כעס על כך שישנם מעטים ובהם גם ישראלים הטוענים כי החלטות של האיחוד במסגרת החוק הבינלאומי עשויות להתפרש כתמיכה בעקיפין בטרור ובאנטישמיות, לדבריו, יש למחות על דעות כאלה בכל תוקף.

    בשיחה עם הכתבים החרדים הבהיר השגריר כי החלטת בית הדין של האיחוד האירופי על סימון מוצרים מאזורי יהודה ושומרון והגולן אינה מהווה חרם או תמיכה בחרם על ישראל בשום אופן.

    ז'ופרה הדגיש כי כל מחלוקת משפטית בנושאים יהודיים צריכה להיפתר בדיאלוג מכבד ומתוך התחשבות בצרכי הקהילות היהודיות באירופה.

    בשיחה עם כתבנו אריאל שרפר הדגיש השגריר ז'ופרה כי האיחוד האירופי רואה חשיבות רבה בשיתוף פעולה כלכלי וחברתי עם הציבור החרדי המהווה חלק גדול ומשמעותי מאוכלוסיית ישראל ובשל כך ביקר השגריר לאחרונה ביישובים בני-ברק ובית-שמש.



    0 תגובות