ריקלין תוקף: "שי ניצן מוביל ארגון עברייני פלילי עם התקשורת והמשטרה"

    אסתי פלד 8 Comment on ריקלין תוקף: "שי ניצן מוביל ארגון עברייני פלילי עם התקשורת והמשטרה"

    העיתנואי הבכיר שמעון ריקלין בריאיון סוער ל'מהדורה המרכזית' תוקף את המערכת המשפטית, "החרדים והמתנחלים לא מבינים שהמערכת המשפטית קידשה עליהם מלחמה, ואנחנו צריכים להחליף אותם" | על הפרקליטות: "יש רעה חולה והוא שי ניצן שהוא מקדם אג'נדה. הרבה הזהירו אותי שכדאי לי להיזהר, כי אחרת יתפרו לי תיק"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    העיתונאי הבכיר שמעון ריקלין התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר על התחושות הקשות לאור החשיפות מחקירות ניר חפץ בתיקי נתניהו, "שיצאנו להגן על נתניהו מכיוון שאמרנו שרוצים להוריד את נתניהו כי הם לא מצליחים בקלפי, לפני כשלוש שנים זה התחיל, ולא האמנו בחלומות הכי גרועים שלנו", מודה ריקלין, "שהמצב כל כך גרוע וקשה כפי שעכשיו נחשף. שעד כדי כך שמשטרה, פרקליטות ותקשורת מתאגדים יחד, כדי לאיים על עדים כמו חבורה עבריינית פלילית שמוביל שי ניצן ומנדלבליט מהנהן לו בראש".

    ריקלין מוסיף ותוקף, "אני מכיר את כל הפרטים לכן אני וחבורה קטנה יצאנו להגן. למה מוציאים צו איסור פרסום לחשיפה של עמית סגל. החוקרים התייחסו לניר חפץ בצורה עבריינית. כמו אלוביץ' שאמר לבן שלו אין לי מה לתת להם על נתניהו".

    ההתקפו רק מחריפות על ראשי המערכת, "במדינה אחרת, שי ניצן היה מפוטר ממזמן. על מעשי הנוכלות האיומים ןהסחיטה. גם מנדלבליט שיקר, הוא אמר שלא איימו על העדים ולחצו עליהן, וראינו שאיימו. ולא יודעים גם עד כמה. וגם אמר שלא איימו שיחליפו עו"ד ובסוף נחשף שכן". אומר ריקלין.

    לדבריו, "הפרקליטות בהיסטריה מכיוון שאין להם כלום על נתניהו ולכן עכשיו הם מחרימים את הפלאפונים של יועצי ראש הממשלה כי אין להם כלום". אפשר לבקר את ראש הממשלה אומר ריקלין, "אבל מושחת הוא לא".

     



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      ריקלין בתור איש תקשורת אוצר המילים שלך כל-כך דליל שמכילמאך ורק דברי הסתה ואלימות??

      1. גב יקרה!
        לפני שאת מעבירה ביקורת על מישהו שללא ספק "גדול" עלייך,
        כדאי שתלמדי לכתוב נכון.

      2. לפני שאת מותחת ביקורת על אדם שהוא לתא ספק "גדול" עלייך. כדאי שתלמדי לכתוב ללא שגיאות.

    2. 7

      לא ידעתי שיש דברים כאלה איומים תופרים תיקים בכוח על עצור שלא זוכר דבר ורק רוצים להפיל ראש ממשלה

    3. 6

      כל חקירות ראש הממשלה כרטה ברטה לא ייצא מיזה כלום

    4. 5

      ריקלין זה האפס הכי גדול,,בושה של אדם שיורה בלי מעצור גיבוב של סיסמאות ריקות מתוכן.הוא יודע שם נפילתו המתקרבת,ב"ה, של נתניהו גם הוא יעלם.

    5. 4

      כל מילה של העיתונאי ריקלין נכונה. עד שלא יכניסו את שי ניצן לכלא , הציבור לא ישתוק. וכי מה חושב לעצמו מנדלבליט ? הוא כבר נתפס על שקר פעם שלישית. במדינה מערבית אחרת שניהם היו מזמן נזרקים לכלא. הם הרסו את הדמוקרטיה ואת כל האימון שהיה לאזרחים במערכת המשפט. לא היתה לשניהם שום תשובה מהימנה לתת לשר המשפטים אוחנה, ולכן ההגנה הטובה ביותר אצלם , זה ההתקפה. וסתם התקפת סרק כי לשני אלה אין שום כבוד למי שממונה עליהם מטעם הממשלה. אם לא תוקם ועדת חקירה בנידון , העם לא ישקוט עד ששני בני העוולה האלה יכנסו לבית סוהר. לא יתכן לרמוס כך ראש ממשלה מכהן כבר יותר משלוש שנים. ההפיכה השילטונית שהם מנסים לבצע, לא תצלח. יש דין ויש דיין וזה לא הם. רק העם יכתיב בבחירות מי יעמוד בראשו ולא שי ניצן ולא מנדלבליט השקרן ולא ליאת בן ארי שמרחף מעל ראשה תיק פלילי בנוסף לזה שנבחרה על ידי מנכ"ל המדינה–שי ניצן במכרז תפור. הלא אילו הם שישפוטונו ???? מאות אלפי אזרחים שואלים שאלות חוזרות ונשנות כגון התמיהה אודות רות דוד שלא נפתח נגדה תיק. שי ניצן לא שם על אף אחד ואפילו לא מנסה לענות על השאלה אודות רות דוד,וכך גם בובת המריונטה שלו — שאיננו מחפש צדק אלא שני הנ'ל ירדפו וירדפו וימשיכו לרדוף את נתניהו עד עמוד התליה. אני אפסיק כאן ,כי אני פוחד שגם לי יתפרו תיק כאשר יגלו,כי כאשר הייתי בכיתה א',רימיתי את חברי לכיתה במשחק גולות.

    6. 3

      אין טעם . חשבתי ש: "קול חי" ינהג ביושרה ולא יצנזר אך התבדיתי. כנראה שגם הם פוחדים משי ניצן. תתביישו.!