- רדיו קול חי - -

ריקלין תוקף: "שי ניצן מוביל ארגון עברייני פלילי עם התקשורת והמשטרה"

צילום: פלאש 90

העיתונאי הבכיר שמעון ריקלין התראיין הערב (רביעי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר על התחושות הקשות לאור החשיפות מחקירות ניר חפץ בתיקי נתניהו, "שיצאנו להגן על נתניהו מכיוון שאמרנו שרוצים להוריד את נתניהו כי הם לא מצליחים בקלפי, לפני כשלוש שנים זה התחיל, ולא האמנו בחלומות הכי גרועים שלנו", מודה ריקלין, "שהמצב כל כך גרוע וקשה כפי שעכשיו נחשף. שעד כדי כך שמשטרה, פרקליטות ותקשורת מתאגדים יחד, כדי לאיים על עדים כמו חבורה עבריינית פלילית שמוביל שי ניצן ומנדלבליט מהנהן לו בראש".

ריקלין מוסיף ותוקף, "אני מכיר את כל הפרטים לכן אני וחבורה קטנה יצאנו להגן. למה מוציאים צו איסור פרסום לחשיפה של עמית סגל. החוקרים התייחסו לניר חפץ בצורה עבריינית. כמו אלוביץ' שאמר לבן שלו אין לי מה לתת להם על נתניהו".

ההתקפו רק מחריפות על ראשי המערכת, "במדינה אחרת, שי ניצן היה מפוטר ממזמן. על מעשי הנוכלות האיומים ןהסחיטה. גם מנדלבליט שיקר, הוא אמר שלא איימו על העדים ולחצו עליהן, וראינו שאיימו. ולא יודעים גם עד כמה. וגם אמר שלא איימו שיחליפו עו"ד ובסוף נחשף שכן". אומר ריקלין.

לדבריו, "הפרקליטות בהיסטריה מכיוון שאין להם כלום על נתניהו ולכן עכשיו הם מחרימים את הפלאפונים של יועצי ראש הממשלה כי אין להם כלום". אפשר לבקר את ראש הממשלה אומר ריקלין, "אבל מושחת הוא לא".