לראשונה: 'יהדות התורה' חתמה על התחייבות להתנגד לנסיגה מהשטחים

    איתי גדסי No Comments on לראשונה: 'יהדות התורה' חתמה על התחייבות להתנגד לנסיגה מהשטחים

    היסטוריה: יהדות התורה חתמה על מסמך עקרונות מול ארגון 'אור ישראל' המייצג מספר רבנים בולטים בציונות הדתית, בתמורה לתמיכתם בבחירות. בהסכם נכתב: "יהדות התורה אינה תומכת ואינה מעוניינת ח"ו בנסיגות משטח ארץ ישראל" | המסמך המלא

    10:53
    26.04.24
    הרב אהרן לוי No Comments on ההבטחה השניה מתגשמת מול עינינו \\ הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסכם ראשון עם קבוצה ציונית דתית: רשימת יהדות התורה חתמה הסכם היסטורי בו התחייבה לראשונה כי לא תתמוך בנסיגות מארץ ישראל. ההסכם נחתם מול ארגון 'אור ישראל' המייצג מספר רבנים בולטים בציונות הדתית. בהסכם עליו חתמו חברי הכנסת של יהדות התורה נכתב: "יהדות התורה אינה תומכת ואינה מעוניינת ח"ו – בנסיגות מארץ ישראל ועפ"י החלטת מועצת גדולי התורה שליט"א תימשך מדיניות זו".

    עוד נכתב בהסכם: יהדות התורה תתנה את תמיכתה בנושאי גיור, כשרות והכותל בכפוף להחלטות הרבנות הראשית. בנוסף המפלגה תתמוך במתן תקציבים לחינוך ורווחה ביו"ש.

    המסמך הופקד אצל הרב דוד חי הכהן מבכירי רבני הציונות הדתית.

    בתמורה, פעילים בציונות הדתית יקראו להצביע למפלגת יהדות התורה ויפעלו לשם כך. בינתיים נמשכים המגעים עם מפלגת 'יחד' של אלי ישי.

    מיהדות התורה נמסר: נציגי יהדות התורה הגיעו לסיכום עם נציגי קהילת אור ישראל המצייגת רבנים ופעילים בציונות הדתית בראשות הרב דוד חי הכהן שליט"א על תמיכתם ברשימת 'יהדות התורה' שסימנה ג' בבחירות הקרובות.

    פרטי ההסכם עוסקים בנושאים המשותפים ליהודים שומרי תורה ומצוות. בראשם לימוד התורה, שמירה על גיור וכשרות רק לפי הוראות הרבנות הראשית המבוססת על השולחן ערוך, עמדה ברורה נגד גיוס בנות לצבא, שמירה על שלום המתיישבים בכל רחבי ארץ ישראל.

    על פי הסיכום יופעלו מטות בחירות בשיתוף פעולה ובקריאה נרגשת של הרב הכהן שליט"א להצביע אך ורק עבור רשימת יהדות התורה – ג', לפעול להצלחתה בכל דרך, ובכך נזכה להגדיל תורה ולהאדירה.

    ההסכם:

    WhatsApp Image 2019-09-03 at 18.22.29 WhatsApp Image 2019-09-03 at 18.24.50

     

     



    0 תגובות