ח"כ וולדיגר: "נבוא חשבון עם כל מרצח"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ וולדיגר: "נבוא חשבון עם כל מרצח"

ח"כ מיכל וולדיגר לדוד חכם במהדורת הבוקר: "במזרח התיכון מדברים ערבית. מברכת על הגירה מרצון של תושבי עזה. חמאס מחזיק אותם כבני ערובה, לא אנחנו" | על פסיקת בג"צ: "אני עצובה מאוד. לכל יש זמן ועת. נכון היה שהם יקחו אחריות כמו שאנחנו עשינו ולא יתעסקו בזה עכשיו. הם עשו טעות איומה"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיכל וולדיגר (הציונות הדתית), מתייחסת לחיסולו של בכיר החמאס, בשיחה עם דוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי): "נבוא חשבון עם כל מרצח ומפגע. הם כולם בני מוות. במזרח התיכון מדברים ערבית. אויבינו צריכים לפחד מאיתנו. אנחנו לומדים את השפה. אי אפשר להפוך את המזרח התיכון לשוויץ".

עוד הוסיפה: "אני מברכת על הגירה מרצון של תושבי עזה. לא המצאנו את הפטנט הזה. החמאס מחזיק אותם כבני ערובה, לא אנחנו. אנחנו קוראים להם לקום ולעזוב; מה שקרה לא יקרה יותר. לא נאפשר את זה".

על פסיקת הבג"ץ: "אני עצובה מאוד. לכל יש זמן ועת. נכון היה שהם יקחו אחריות כמו שאנחנו עשינו ולא יתעסקו בזה עכשיו. הם עשו טעות איומה".

על הצעת החוק לצוותי התערבות במשברים נפשיים: "קרו בישראל מקרים ששוטרים הרגו מתמודדי נפש. לפני שבועיים חייל בן 25 שטיפל בגופות הנרצחים חטף התקף פסיכוטי והלך לשכנה עם רובה על הכתף. הוא התקשר למשטרה כי ראה מחבלים בדמיונו. המשטרה עצרה אותו והוא היה שבוע במעצר כשהוא צריך טיפול נפשי.

"במוקד ישבו מוקדנים שעברו השתלמויות, ישמעו את הפונה ויבינו אם זה מצריך הזנקה של צוות מקצועי. יש מאגר של אנשי מקצועי שיוזנקו לאירוע, לא פחות משניים".



0 תגובות