החדשים מתרגשים: מחר יחלו חברי הכנסת לשאת את נאומי הבכורה

איתי גדסי No Comments on החדשים מתרגשים: מחר יחלו חברי הכנסת לשאת את נאומי הבכורה

נאומי הבכורה במליאת הכנסת יחלו מחר. החכי"ם שישאו נאומים יהיו, אלי אבידר (ישראל ביתנו), בני גנץ (כחול לבן), יועז הנדל (כחול לבן), רם בן ברק (כחול לבן) והיבה יזבק (רע"מ בל"ד)

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחר (שני) יחלו חברי הכנסת החדשים לנאום ראשונה בחייהם מעך בימת הכנסת, הנאומים שיכולים לבנות את המנהיג הבא או לרסק את חסר הנסיון, נלקחים בדרך כלל בכובד ראש על יחדי החכי"ם שמכינים את הנאומים זמן ארוך לפני. טבילת האש תתקיים במליאת הכנסת שם יחלו חברי הכנסת החדשים לשאת את נאומי הבכורה שלהם, במסגרתם יציגו את הנושאים הקרובים לליבם ואת עיקרי משנתם. כנהוג, חבר כנסת ותיק יישא נאום ברכה לאחר כל נאום בכורה.

חברי הכנסת שיישאו מחר (יום ב') את נאום הבכורה הם אלי אבידר (ישראל ביתנו), בני גנץ (כחול לבן), יועז הנדל (כחול לבן), רם בן ברק (כחול לבן) והיבה יזבק (רע"מ בל"ד).

ביום שלישי יישאו את נאום הבכורה חברי הכנסת עוזי דיין (ליכוד), ניר ברקת (ליכוד), מאי גולן (ליכוד), גבי אשכנזי (כחול לבן) ועופר כסיף (חד"ש תע"ל).

ביום רביעי יישאו את נאום הבכורה חברי הכנסת קרן ברק (ליכוד), צבי האוזר (כחול לבן), מיכאל ביטון ( כחול לבן), אסף זמיר (כחול לבן), ומיקי חיימוביץ' (כחול לבן).

כמו כן, תקיים המליאה מחר (יום ב') ישיבה מיוחדת לציון יום הניצחון על גרמניה הנאצית, במהלכה יתקיים דיון סיעתי, וביום רביעי תקיים המליאה ישיבה מיוחדת לציון יום הרצל (פרטים נוספים על דיונים אלה יצאו בהמשך). דיוני המליאה יפתחו מחר בשעה 16:00 בנאומים בני דקה.



0 תגובות