ארדן: "חייבים להמשיך להכות בחמאס"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ארדן: "חייבים להמשיך להכות בחמאס"

    השר לבטחון פנים גלעד ארדן נאם היום בטקס של המשטרה והתייחס למצב הבטחוני בדרום: "אף ארגון טרור בזוי לא יכול לנו וצה"ל חייב להמשיך ולהכות בעוצמה בחמאס, בג'יהאד האיסלאמי ובשאר ארגוני הטרור"

    צילום: דוברות המשטרה
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לבטחון הפנים גלעד ארדן דיבר בטקס יום העצמאות של משטרת ישראל. בדבריו התייחס למצב המתוח בדרום. "צוואתם של חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ברורה לכולנו. לקיים לעד את מדינת ישראל חזקה ולכונן בה חברת מופת. כי אלו החיים כאן – להניף ביד אחת בגאווה את דגל ישראל ולאחוז ביד שניה בנשק כדי להגן על קיומנו ועל עצמאותנו. אנחנו נמלא אחר צוואתם. גם אם מטסי יום העצמאות ילוו ברצף של גיחות תקיפה בעזה; גם אם אש המנגלים של החוגגים תצטרף לאש שנמטיר על ארגוני הטרור. נממש את צוואת הנופלים".

    "עצמאות אמיתית היא קודם כל היכולת שלנו להשיב מלחמה בעוצמה ולאפשר לילדי הדרום ולילדי כולנו את היכולת לישון בשלווה בלילה וללכת לגנים ולבתי הספר ביום, לשמור על שגרת החיים- זו עצמאות אמיתית".

    ארדן סיפר: "מכאן פני מועדות לישיבת הקבינט, ועמדתי ברורה – אף ארגון טרור בזוי לא יכול לנו וצה"ל חייב להמשיך ולהכות בעוצמה בחמאס, בג'יהאד האיסלאמי ובשאר ארגוני הטרור. לאמונתי, אירועים לאומיים או תרבותיים לא צריכים להוות שיקול בעוצמת והיקף המכה שהאויב צריך לספוג".

    "לכן יש להמשיך ולהעצים את התקיפות בעזה עד שתובטח השגת שקט לטווח ארוך, ועלינו גם לחזור ולחדש את הפגיעה בראשי הזרוע הצבאית של החמאס ויתר ארגוני הטרור ברצועה. אותם אלה שרודים בתושבי עזה ויורים במפגינים העזתיים ברחובות כי אסור שרוצחים שפלים אלה שמסתתרים מתחת לאדמה ומפעילים משגרי רקטות מרחוק, יוכלו להמשיך בחיי השגרה שלהם".

    ארדן סיים באומרו: "אחדותנו היא אחד המרכיבים המרכזיים בחוסן האזרחי שלנו בעיתות משבר ולמרות שאויבינו מנסים לפגוע בה והם יודעים למה הם עושים זאת בעיתוי הזה, אסור שהם יצליחו בכך. גם הפעם שוטרות ושוטרי משטרת ישראל ערוכים בכל יישובי הדרום לתת מענה לכל תרחיש אפשרי ופועלים כמובן גם בזירות הנפילה".



    0 תגובות