הראשל"צ מוחה בחריפות על ביזיון מרן; הפגנה מול משרדי הערוץ

    איתי גדסי 2 Comment on הראשל"צ מוחה בחריפות על ביזיון מרן; הפגנה מול משרדי הערוץ

    מרן הראשל"צ הרב יצחק יוסף, מחה בחריפות על ביזוי כבוד אביו הגדול מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל: "זו לא 'ארץ נהדרת' זו ארץ אוכלת יושביה ורבניה שהחינוך שלה פשט את הרגל. המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו והמבזה כבוד המת גדול עוונו מנשוא"

    צילום: פלאש 90
    18:23
    09.06.24
    פנחס בן זיו No Comments on שהחיינו: בעלי העסקים המובילים משתתפים בחנוכת המשכן החדש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחאה גדולה: בכל שדרות הציבור הביעו היום (חמישי) את מחאתם על תוכנית ארץ נהדרת, שלעגה בצורה מחפירה לדמותו של מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל, דבר שפגע ברגשותיהם של מליוני בני אדם במדינת ישראל. תנועת ש"ס גינתה בתוקף את המעשה ואף הגישה תלונה לרשות הציבורית. בנו מרן הראשון לציון תוקף בחריפות את יוצרי התוכנית.

    הראשון לציון הרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף בהתייחס לביזיון אביו בתכנית ארץ נהדר כיהודי, כרב ראשי, כבן, כאדם, אני בוש ונכלם אל מול הליצנות החרפה והביזיון הנוראיים ששודרו אמש כלפי אבא זכר צדיק לברכה מרן הרב עובדיה יוסף גאון ישראל גדול הדור בתורה באהבת ישראל ובהקמת המפעלים לחינוך יהודי של ילדי ישראל.

    זאת לא 'ארץ נהדרת' זו ארץ אוכלת יושביה ורבניה שהחינוך שלה פשט את הרגל. המבזה תלמידי חכמים אין לו רפואה למכתו והמבזה כבוד המת גדול עוונו מנשוא וכל אדם ואדם שיש לו חלק בכך יתן על כך את הדין בשמיים. על כל אחד ואחד מאיתנו מוטלת חובת מחאה כלפי כבוד התורה שחולל ונרמס'.

    בתוך כך כעת מתקיימת עצרת מחאה גדולה על כבודו של מרן זצוק"ל, בהשתתפות חברי כנסת וחברי תנועת ש"ס, מול משרדי קשת ברמת החייל, רח' ראול ולנברג 12 רמת החייל, תל אביב.

    WhatsApp Image 2019-04-04 at 18.52.49(1)

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      גועל נפש על ארץ נהדרת אין על מרן הרב עובדיה רק שס

    2. 1

      גם אני מוחה על ביזוי כבוד התורה