בנט בריאיון, פתחו תיקים לשרים: "חוששים ממערכת המשפט והצבא"

אסתי פלד No Comments on בנט בריאיון, פתחו תיקים לשרים: "חוששים ממערכת המשפט והצבא"

"אני ואיילת שקד לא רואים ממטר כי עשינו אקזיטים. יש לי המון כסף, ואני לא מחפש כסא. כל שאר השרים חוששים מפתיחת תיק", כך אומר השר נפתלי בנט בריאיון ל'מהדורה המרכזית' | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החינוך ויו"ר מפלגת 'הימין החדש' נפתלי בנט התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, ביום לווית הרב אחיעד אטינגר הי"ד, בנט הספיד את הרב: "אני אומר כשר חינוך, הוא היה גיבור בחיי ובמותו הוא פעל לנוכחות היהודית בדרום תל אביב, והוא לא היה קשור לפיגוע הוא רץ לעבר המחבל והסתער עליו ונהרג".

המערכת המשפטית והצבאית: "המחבלים הפסיקו לפחד מאתינו, כי הם יודעים שהרג יהודים מביא להם רווח כלכלי וכבוד. המערכת המשפטית והביטחון לא נותנים את המכה ולא מאפשרים להכות במחבלים במלוא העוצמה, אני לא יכול לתת ביטוח שלא יהיה פיגועים, אבל היקף הפיגועים ירד, היום אם המחבל ניסה לרצוח יהודי, והמחבל לא הצליח להרוג את היהודי, בית המחבל לא ייהרס. צריך לקבוע לבג"ץ שגם בית מחבל כזה ייהרס".

החיים הפוליטיים: "אני ואיילת שקד לא רואים ממטר כי עשינו אקזיטים. יש לי המון כסף, ואני לא מחפש כסא. כל שאר השרים חוששים מפתיחת תיק. רוב שרי הצשפטים הקודמים הוןדחו כי פתחו נגדם בחקירות".

בג"ץ: "בג"ץ מורכב מאזרחי ישראל, הוא לא אויב. אבל בגץ קושר את ידיה של הממשלה ולא מאפשר לה לנצח את הטרור".

האזינו לראיון המלא:

צילום: פלאש 90


0 תגובות