משפחתה של הדס תפוחי ז"ל: "הממצאים המעידים על פח"ע"

עמית דניאל 1 Comment on משפחתה של הדס תפוחי ז"ל: "הממצאים המעידים על פח"ע"

משפחתה של הדס תפוחי ז"ל שנהרגה השבוע בתאונת דרכים בבנימין טוענים כי יש ממצאים בשטח המעידים כי התאונה נגרמה כתוצאה מיידוי אבנים ופעילות חבלנית | האזינו

12:03
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לרתום את כוח ההתמדה בחזרה לשגרה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביום ראשון האחרון התרחשה תאונת דרכים קטלנית בבנימין, בה נהרגה הדס תפוחי ז"ל. המשטרה שהגיעה למקום ראתה למולה תאונת דרכים ועל בסיס זה החלו לחקור את האירוע. אלא שכעת, מספר ימים לאחר התאונה, במשפחתה של הדס תפוחי ז"ל מעלים השערות המבוססות על ממצאים בזירה, כי האירוע היה פעילות חבלנית וייתכן כי נגרם מזריקת אבנים לכביש.

יובל לנגזם, אחיה של הדס ז"ל, שוחח עם אפרים דוד בתכנית "הפוך על הפוך" ואמר: "אחותי היתה נהגת זהירה מאד. אנחנו לא יודעים לגמרי מה קרה שם ולא מעודכנים בכל פרטי החקירה. אנחנו כן יודעים שרבש"ץ היישוב הגיע למקום לאחר התאונה עם גשש של החטיבה המרחבית. הגשש בדק אבנים שהיו על הכביש וקבע כי מדובר באבנים שייודו לעבר רכבים באותו היום".

לנגזם קרא לכוחות הביטחון להתערב: "איפה השב"כ והצבא? הם צריכים לחקור גם כן את האירוע על רקע פעילות חבלנית ולבדוק האם אכן ייודו אבנים לעברה, אם אכן כך, צריך לתפוס את המפגעים ולמנוע יידויי אבנים נוספים שכאלה".

עו"ד אבינועם גואלמן המייצג את המשפחה שוחח אף הוא בשידור ואמר: "העברנו את כל הממצאים למשטרה. אני חייב לציין לשבח את המשטרה שעובדת בשיתוף פעולה מלא. הממצאים בשטח מראים כי יש ביסוס נרחב לאבחנת התאונה כאירוע חבלני".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    צפוי שלג בירושלים