נתניהו מתייחס לביקורת כנגדו: "עמדתי מול שני נשיאים קשים והצלחתי לבנות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מתייחס לביקורת כנגדו: "עמדתי מול שני נשיאים קשים והצלחתי לבנות"

    בישיבת סיעת הליכוד, היום, התייחס ראש הממשלה, שר הביטחון ושר החוץ נתניהו ליגוע הקשה: "מיותר לצפות מאבו מאזן שיגנה את הפיגוע". על המחבלים: ,נבוא איתם חשבון". בישיבה הסגורה נתניהו התייחס לביקורת כנגדו על הקפאת הבנייה ביו"ש: "אנחנו מנווטים בשכל כדי למצוא את הדרך וכשנמצא – גם נבנה וגם נקבל את הגיבוי של בית המשפט. אם זה ניתן זה מצויין ואם לא, נראה, אבל קודם אני מנסה להצליח להרוויח את הכל"

    נתניהו צילום: אלכס קולומוסקי, פלאש 90
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה ושר הביטחון והחוץ בנימין נתניהו פתח היום (שני) את ישיבת סיעת הליכוד, בהתייחסות לפיגוע הקשה שהתרחש אמש בסמוך ליישוב עופרה, בהפ אישה הרה נפצע באורח קשה ועוד 6 פצועים. נתניהו הבטיח "נבוא איתם חשבון".

    דברי נתניהו בפתח הישיבה: "כולנו מתפללים לשלומם של הפצועים בפיגוע הטרור אמש בעופרה. אנחנו מחזקים את ידיהם של הרופאים שנאבקים על חייו של תינוק. מחבלים זוועתיים ניסו לרצוח אם ותינוק שהיה ברחמה. זה דבר שהוא מפלצתי. ויש כמובן צהלת ברכות, אני חושב שמיותר לצפות לגינוי מצד הרשות הפלסטינית, הם רק תורמים להסתה כאן. כוחות הביטחון שלנו, השב״כ וצה״ל, רודפים אחר המרצחים הללו. הם ילכדו אותם ואנחנו נמצה איתם את הדין – נבוא איתם חשבון".

    לאחר סיום ההצהרה לתקשורת, יצאו העיתונאים מהחדר וראש הממשלה המשיך לדבר לחברי סיעת הליכוד, על הבנייה ביו"ש. בעת האחרונה מוצא עצמו נתניהו מותקף על ידי אנשי ימין, על חוסר הבנייה מספקת ביו"ש.

    ראש הממשלה עמדתי מול שני נשיאים: "יש פה ראש ממשלה שעמד 12 שנים מול שני נשיאים אמריקנים מאוד מאוד קשים. ובנינו ובנינו ובנינו. ואנחנו מנהלים את זה עכשיו כדי שנקבל הכשר על ההתיישבות כי עכשיו מנהלים נגדנו קמפיין אגרסיבי נגד יישובים שכבר בנינו".

    רוצה להרוויח הכל: "בנינו ובנינו ובנינו. בחכמה ובנחישות גדולה. מה שאתם חושבים שפשוט הוא הרבה יותר מורכב אבל אנחנו מנווטים בשכל כדי למצוא את הדרך וכשנמצא – גם נבנה וגם נקבל את הגיבוי של בית המשפט. אם זה ניתן זה מצויין ואם לא, נראה, אבל קודם אני מנסה להצליח להרוויח את הכל".

    לסיום אמר נתניהו: "אין שום ממשלה וגם לא תהיה ממשלה שמצליחה להדוף את הלחצים האלה ולתמרן מולם בנושא ההתיישבות".



    0 תגובות