ממחלוקת מקומית הדרדרות לארצית: "מינוי סגן בביתר מתעכב בגלל ב"ש"

    איתי גדסי 3 Comment on ממחלוקת מקומית הדרדרות לארצית: "מינוי סגן בביתר מתעכב בגלל ב"ש"

    לאור הטלת הווטו של מינוי סגן לעליזה בלוך מטעם סיעת 'אגודת ישראל', בשלומי אמונים החליטו להקפיא את מינוי סגן ראש עיריית ביתר, השמור לדודי זלץ. בדגל לא מתקפלים: יו"ר דגל התורה בביתר בתגובה להחלטה אמר : "עמדנו בכל הסיכומים ושמרנו על אחדות ושלום, לאור הצעדים שנעשו החרמנו היום את ישיבת המועצה"

    דודי זלץ יו"ר דגל התורה בביתר עילית צילום: פלאש 90
    9:50
    26.04.24
    שמור וזכור No Comments on מי אחראי למחדל: הרב אברהם יוסף מתייחס לסערה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סאגת מינוי סגן לעליזה בלוך מטעם 'אגודת ישראל' בבית שמש, מתעכב בגלל הווטו שהטילו דגל התורה החברים באותה מפלגה, הדבר הדרדר למחלוקת ארצית ולקרע שהולך ומתרחב. משלומי אמונים נמסר היום (שלישי) "מינוי הסגן של 'דגל התורה' בביתר מתעכב לעת עתה, יש גבול לפגיעה בנציגי שרי התורה והחסידות ולהשפלה שהציבור החסידי עובר מהם בימים האחרונים, זאת למרות שהיינו בעבר שותפים במשך שנים".

    עוד נמסר משלומי אמונים: "אנו שוקלים לנקוט פעולות נוספות כלפי דגל התורה. אנו מקווים ומייחלים שהנושא ייפתר בקרוב והאחדות בביתר תימשך ותשפיע לטובה על יתר הארץ".

    בתגובה להודעה החריפה שיצאה משלומי אמונים, מסר דודי זלץ בתגובה: "אני מצר על כך ששלומי אמונים הארצית, משיקוליה שלה, החליטה לגרור את ראש העיר רובינשטיין, בניגוד לרצונו, למאבק של פוליטיקה ארצית של התחשבנויות קטנוניות, על חשבון תושבי העיר".

    עוד הוסיף זלץ: "מדובר בניסיון לפגוע באופן חמור בשלום, באחדות ובאחווה בין הקהילות בעיר, תוך הפרה בוטה של הסכם חתום על ידי ראש העיר מול הסיעה השניה בגודלה בעיר".

    עמדנו בכל הסיכומים: "זאת, לאחר כל פעולותינו למען השלום בתקופת הבחירות, בה עשינו במלוא מרצנו לבחירתו של ראש העיר וקיימנו באופן מלא את חלקנו בכל הסיכומים כי דין ביתר אך ורק כדין ביתר, ושעירנו איננה כרוכה בערים אחרות".

    ההחלטה חרם: "לאור כל זאת, החליטה דגל התורה להחרים, על ארבעת חבריה, את ישיבת המועצה שכונסה היום, לאחר שבמרכזה הוצבו מאבקי פוליטיקה פתטיים שאינם קשורים כלל לעירנו".

    לסיום אמר זלץ: "דגל התורה, כמפלגתם של בני התורה הצועדת לאורם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א, תמשיך להוביל פעילות חסרת פשרות, בהצלחה וביעילות, ולהביא הישגים חסרי תקדים למען ציבור בוחריה וכל תושבי העיר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בבחירות הבאות אני לא יצביע יותר למאיר רובינשטיין
      ובעיקר לא לסיעה החסידית בביתר עילית של אגודת ישראל
      אין שום קשר למה שקורה בבית שמש
      מאד חבל שמתנהגים כמו קופים בגן החיות

      1. זה שאתה רוצה להצביע דגל, זה עוד בסדר, אבל למה אתה משמיץ את רובינשטיין ואת אגו"י?

    2. 2

      בסך הכל דגל התורה צריכה להפסיק את החרפה בבית שמש והפלונטר יפתר בכל הארץ