דגל ואגודה חתמו על ריצה מאוחדת בכנסת | פרסום ראשון

מוטי הלפרין No Comments on דגל ואגודה חתמו על ריצה מאוחדת בכנסת | פרסום ראשון

דגל התורה ואגודת ישראל חתמו על ההסכם שקובע כי ירוצו ביחד בבחירות הקרובות לכנסת • ח"כי דגל חתמו אמש אחרי שעלו לבתיהם של מרנן הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש, אז הורו להם להוריד את אווירת הריצה הנפרדת • ח"כי אגודה הוחתמו היום

צילום: אוליבר פיטוסי, יונתן זינדל - פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אחדות ביהדות התורה: דגל התורה ואגודת ישראל חתמו על ההסכם שקובע כי ירוצו ביחד בבחירות הקרובות לכנסת, במסגרת 'יהדות התורה'. כך נודע היום (רביעי) ל'קול חי'. החתימה מגיעה לאור הוראת גדולי הדור משני חלקי יהדות התורה, ולאור חששות שעלו בחודשים האחרונים בתוך המפלגה.

חברי הכנסת של דגל התורה חתמו אמש, אחרי שעלו לבתיהם של מרנן הגר"ד לנדו והגרמ"ה הירש, אז הורו להם להוריד את אווירת הריצה הנפרדת. הח"כים עלו לבתי חברי מועצת גדולי התורה בשל המשא ומתן בעיר בית שמש, לקראת הסיבוב השני, אז מקווה 'דגל' לקבל את תמיכת כלל המפלגות החרדיות במועמד שלהם לראשות העיר – שמוליק גרינברג.

מנגד, חברי הכנסת של אגודת ישראל הוחתמו היום על הסכם הריצה המשותפת בבחירות הקרובות לכנסת. אגודת ישראל היא זאת שלמעשה דרשה את החתימה הזאת, לאור שמועות שעלו בשבועות האחרונים מצד דגל התורה, על אפשרות לריצה נפרדת, בצל חילוקי הדעות החריפים בבחירות המוניציפליות.

מדובר כאמור בנספח בהסכם לתמיכת אגודה בשמוליק גרינברג בבית שמש, בסיבוב השני. דגל התורה ממשיכה מנגד את המשא ומתן גם אל מול ש"ס, שם מקווים שבתמורה לשלל תפקידים שמציעים – גם הקולות הספרדים בבית שמש יגיעו לגרינברג.



0 תגובות