הוגש כתב אישום חמור כנגד הנהג שדרס שוטר

בנצי לייזרוביץ No Comments on הוגש כתב אישום חמור כנגד הנהג שדרס שוטר

בן מיעוטים תושב קריית ארבע שהצטווה לעצור לבדיקה שגרתית על ידי שוטרי התנועה בביתר עילית, ברח מהזירה תוך כדי שהוא דורס שוטר ופוצע אותו באורח בינוני. כנגד הנהג הוגש כתב אישום בכמה סעיפי אישום

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב קריית ארבע בן 33 בגין חבלה בכוונה מחמירה, הפרעה לשוטר, עבירה של הפקרה אחרי פגיעה ועבירה של נהיגה ללא רישיון.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 28.10.18, במהלך הימלטות הנאשם משוטרים שעיכבו אותו לצורך בדיקה שגרתית בבית עילית ובעוד אחד השוטרים תלוי באוויר על דלת רכבו של הנאשם במטרה למנוע את הימלטותו, נסע הנאשם במהירות והתעלם מקריאותיו של השוטר לעצור את הרכב.

לאחר נסיעה של כ-100 מטרים על כביש מרכזי, במהלכה חזר השוטר וצעק אליו "תעצור תעצור אתה תהרוג אותי" עף השוטר לעבר הכביש ובעודו מוטל על הכביש, עלה הנאשם עם חלקו האחורי של הרכב על פלג גופו התחתון של השוטר ומיד לאחר מכן וחרף העובדה שהבחין בפגיעה, המשיך בנסיעה מהירה ועזב את המקום מבלי לעמוד על תוצאות הפגיעה ומבלי להזעיק עזרה. השוטר נותר מוטל על הכביש ונגרמו לו חבלות חמורות.

כתב האישום הוגש על ידי עו"ד מיכל אזולאי מפרקליטות מחוז ירושלים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.



0 תגובות