פיגוע דריסה? ערבי נהג בפראות ודרס שוטר מתנדב

    אבי יעקב No Comments on פיגוע דריסה? ערבי נהג בפראות ודרס שוטר מתנדב

    נהג שנסע בפראות לא עצר בהוראת מתנדב במשטרה והמשיך לנסוע לכיוונו, דרס אותו ונמלט מהמקום. המשטרה מנהלת מרדף אחריו. בנהריה נעצר צעיר ערבי שהשתולל ברכב 'באגי'. המפכ"ל: "אירוע חמור של פגיעה במתנדב משטרה שיצא לעשות את עבודתו למען הציבור"

    צילום: דוברות המשטרה
    18:53
    14.05.24
    קובי פינקלר No Comments on לחימה במלוא העוצמה: לוחמים נפצעו בקרבות ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על נהג רכב שנוסע בפראות. ניידת משטרה הגיעה למקום וכאשר המתנדב ירד מהרכב וסימן לנהג הרכב לעצור, החשוד לא עצר את רכבו אלא המשיך בנסיעה לעברו של השוטר, דרס אותו ונמלט מהמקום.

    בהמשך התקבל דיווח על רכב באגי שמשתולל בשכונת עין שרה שבנהריה. שוטרי התחנה הגיעו למקום ועצרו את נהג רכב הבאגי תושב מגד אל כרום בן 20 בחשד לדריסה. המשטרה פתחה במצוד אחר החשוד הנוסף.

    לפני זמן קצר שוחח מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי עם א׳, המתנדב שנפגע מפגיעת רכב השטח. א׳ סיפר למפכ״ל כיצד נדרס ע״י נהג הרכב , אשר נמלט אחרי הפגיעה במתנדב.

    א׳ הודה לשוטרים והמתנדבים בתחנת נהריה במרחב אשר (מחוז חוף) שנמצאים איתו מרגע האירוע ומלווים אותו בבית החולים ולצוות הרפואי של ״המרכז הרפואי לגליל״ בנהריה המטפל בו כעת.

    המפכ״ל אמר למתנדב כי משטרת ישראל תעשה הכל כדי להביא לדין את מי שאחראים לדריסתו ופציעתו והודה לו על כך שהוא נותן מזמנו החופשי לטובת התנדבות במשטרת ישראל.

    המפכ״ל : ״המתנדבים שלנו נמצאים בחזית יחד עם כוחות המשטרה ומשמר הגבול והם מכפיל הכח של המשטרה בשטח. מדובר באירוע חמור של פגיעה במתנדב משטרה שיצא לעשות את עבודתו למען הציבור ועושה זאת מתוך תחושת שליחות ורוח התנדבות מעוררת השראה והערכה. נמשיך בחקירת האירוע ובמקביל נמשיך להיות סביבו ככל שנדרש. כל פגיעה בלובש מדים ובמקרה הזה – מתנדב משטרה – היא פגיעה בסמל שלטון ואת זה אנחנו לא נאפשר״.



    0 תגובות