הגאון הרב אברז'יל תומך בברקוביץ' "אין לחשוש ממנו בענייני דת"

    איתי גדסי No Comments on הגאון הרב אברז'יל תומך בברקוביץ' "אין לחשוש ממנו בענייני דת"

    הישג לברקוביץ: ראש אבות בתי הדין בירושלים הגאון הרב אליהו אברז׳ל הביע את תמיכתו במועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ | ברקוביץ התייחס לפגישה ואמר: "הרב אברז׳ל הינו בעל בקיאות יוצאת דופן לצד אחריות יוצאת דופן לעתידה של ירושלים"

    ברקוביץ' מקבל את ברכת ותמיכת הגאון הרב אברז'יל
    13:24
    26.04.24
    מערכת האתר No Comments on "בצאת ישראל": שמחת חג עם שרוליק ויינברגר וישיבת קה אכסוף | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש אבות בתי הדין בירושלים, ראש ישיבת צוף דבש ורבה של שכונות בקעה ותלפיות הגאון רבי אליהו אברז׳ל נפגש ביום שישי האחרון בלשכתו עם המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ. הרב אברז׳ל נועד עם ברקוביץ ארוכות ואף הביע התרשמותו מאישיותו ומהחיבור למסורת.

    הרב אברז׳ל העניק לברקוביץ את הספר "דברות אליהו"  אשר כתב, ואף עודד אותו כנגד המתקפות הרבות שהוא סופג. עוד הוסיף הגאון הרב אברז׳ל "כי לעופר יש תכונות נפלאות, וכי אין לחשוש ממנו בענייני דת והוא בטוח כי עופר ישמור על קדושתה של ירושלים".

    הרב אברז׳ל בירך בתחילת המפגש את ברקוביץ "שהקב"ה ימלא כל משאלות לבך לטובה וייתן לך חן וחסד בעיני אלוהים ואדם ותבחר בקרוב בעז"ה" כאשר גם בסיום המפגש בירך אותו בשנית "שייבחר לראשות עיריית ירושלים ויוביל אותה על הצד הטוב ביותר, ביותר דתית, כלכלית ובניית שיכונים לצעירים"

    המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ מסר בסיום: "שמחתי לקבל את ברכתו של הרב אליהו אברז׳ל אשר מקדיש עשרות שנים למען ירושלים ותושביה ומבין את רזי העיר וייחודיותה. פגשתי רב שמבין שאם ירושלים לא תהיה של כולם היא פשוט לא תהיה".

    עוד אמר ברקוביץ: "המפגש היה מרתק ומאיר עיניים, הרב אברז׳ל הינו בעל בקיאות יוצאת דופן לצד אחריות יוצאת דופן לעתידה של ירושלים. אני משוכנע שלאחר שאבחר נפעל יחד רבות למען ירושלים ובניינה".

    צפו בפגישה:



    0 תגובות