פגישה ראשונה בין ליאון לברקוביץ: מו"מ על כניסה לקואליציה

    איתי גדסי 1 Comment on פגישה ראשונה בין ליאון לברקוביץ: מו"מ על כניסה לקואליציה

    היום נפגשו ראש העיר הנבחר משה ליאון עם עמיתו והמתמודד המרכזי מולו עופר ברקוביץ'. יו"ר תנועת התעוררות מגיע עם גוש של 9 מנדטים למו"מ. ליאון אמר לאחר הפגישה: "בהתעוררות בחר ציבור רחב שחשוב שירגיש כי הקואליציה העירונית מייצגת אותם הלכה למעשה"

    צילום: פלאש 90
    20:21
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on זקן המועצת בעקיצה לדרעי: "צריך להכיר את השיקולים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום, (שלישי) התקיימה פגישה ראשונה בין ראש העיר הנבחר, משה ליאון, לבין יו"ר התעוררות עופר ברקוביץ. משה ליאון ועופר ברקוביץ סיכמו ביניהם בראשית הישיבה להניח מאחור את אירועי הבחירות ולנסות לדון בקואליציה במנותק ובאופן ענייני.

    ברקוביץ הודיע כי הוא מייצג "גוש" של 9 חברים, הכולל את התעוררות, חביליו, ופורש סיעת אלקין, מר בן יוסף ודרש חלק יחסי בקואליציה המתגבשת.

    משה ליאון השיב לברקוביץ: "אני אשמח לשלב את התעוררות בקואליציה בדרך מכבדת וראויה המתאימה להישגים שלהם בבחירות. יחד עם זאת קיים פער בין תביעות הסף הגבוהות של התעוררות בין היכולת להיענות להן וביקש ממר ברקוביץ שהמו"מ ביניהם יימשך, ללא אולטימטום ודרישות סף אשר אינן מאפשרות המשך קיום מו"מ".

    בשלב זה אנו ממתינים לתשובתו של מר ברקוביץ בתקווה להמשך מו"מ פורה.

    משה ליאון: "בהתעוררות בחר ציבור רחב שחשוב שירגיש כי הקואליציה העירונית מייצגת אותם הלכה למעשה, באמצעות נציגיהם הנבחרים. אני מכיר בכך ואשמח לצרף את התעוררות לקואליציה. אני מקווה שעופר ברקוביץ ימצא בתוכו את המקום לניהול משא ומתן סבלני שבסופו התעוררות תזכה להיות חלק מהנהגת העיר על פי חלקה היחסי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי צריך אותו שישב בבית