ארדן ל'קול חי': התקשורת אשמה בהדלפות מישיבות הקבינט

    מוטי סבן No Comments on ארדן ל'קול חי': התקשורת אשמה בהדלפות מישיבות הקבינט

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן, התראיין הערב למהדורה המרכזית ברדיו קול חי. על הפרק: ההדלפות מישיבות הקבינט, בדיקות פוליגרף והקדמת הבחירות

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון פנים גלעד ארדן, התראיין הערב ל'מהדורה המרכזית' ברדיו "קול חי" בהגשת אבי מימרן. הראיון עסק בנושא שעלה לדיון בטורים גבוהים ביום האחרון – ההדלפות מישיבות הקבינט.

    השר ארדן אמר בראיון: ״אם כלי התקשורת לא ישדרו את ההדלפות מישיבות הקבינט, לא יהיו הדלפות. לא ראיתי הדלפות שפגעו בבטחון המדינה. אני ראשון לתמוך בפוליגרף״.

    על ההצעה לשלוח את השרים לבדיקת פוליגרף אחרי הדלפות, אמר השר ארדן: ״אם הולכים לפוליגרף, צריך לקחת גם את אנשי המקצוע שנמצאים בחדר הקבינט, לא רק את הפוליטיקאים. או כולם או כלום״.

    בהמשך הראיון נשאל השר על האפשרות שהבחירות יוקדמו, בצל חוק הגיוס וחוק הלאום. ארדן אומר: לא יהיו בחירות לפני פסח,הלא רואה צורך בהקדמת הבחירות לפני. הזאת ממשלה הכי טובה למדינת ישראל.

    בהמשך המהדורה, התראיין ח"כ בני בגין (הליכוד) על "חוק הלאום" שמקדם ראה"מ, ח"כ בגין אמר: הודעתי למרות השינוי החיובי, כל עוד החוק לא אומר שמדינת ישראל תקיים שוויון זכויות לכל אזרחיה אתנגד לחוק.

    גם ח"כ אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) דיבר על "חוק הלאום" ואמר: חוק הלאום גרוע בעייתי מאד רק קוסמטי. רבים מהקואליציה לא אוהבים את החוק. מי שעומד מאוחרי הביטול השפה הערבית זה רק ראש הממשלה ביבי נתניהו.



    0 תגובות