איחוד האמבולנסים ואיחוד הצלה משיקים תכנית מהפכנית: 600+600

    אשר גרייבר No Comments on איחוד האמבולנסים ואיחוד הצלה משיקים תכנית מהפכנית: 600+600

    איחוד הצלה ואיחוד האמבולנסים השיקו את תוכנית "600+600" במסגרתה יוזנקו גם האמבולנסים הפרטיים לתת מענה לאזרחים הזקוקים לטיפול רפואי. מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים: "התוכנית שהשקנו היום נועדה למנוע את המצב המגוחך שצוותים של 600 אמבולנסים פרטיים שיכולים להציל חיים, לא מודעים לכך שיש אנשים חולים, פצועים, גוססים במרחק של מספר מטרים מהם"

    אמבולנסים של איחוד הצלה • אילוסטרציה צילום: דוברות איחוד הצלה
    17:38
    26.04.24
    אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איחוד הצלה ואיחוד האמבולנסים בישראל חברו יחד במטרה להכפיל את כוח הפינוי הרפואי בישראל. המשמעות המידית לאזרח היא קבלת טיפול ופינוי באופן גם מצוותי חברות האמבולנס הפרטיות נוסף על מערך האמבולנסים של מד"א. במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום בתל-אביב השיקו שני הארגונים את תוכנית 600+600 שמטרתה להכפיל את כוח הפינוי הרפואי הדחוף בישראל. איחוד הצלה, גוף ההתנדבות המוביל בישראל וארגון רפואת החירום השני בגודלו בארץ, חבר לאיחוד האמבולנסים בישראל אשר מייצג את חברות האמבולנס הפרטיות שיחד מחזיקות יחד בצי של 600 אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ.

    לדברי מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים, "התוכנית שהשקנו היום נועדה להפסיק את המצב המגוחך בו עומדים אמבולנסים שיכולים להציל חיים ולא מודעים לכך שיש אנשים חולים, פצועים, גוססים במרחק של מספר מטרים מהם. זה לא הגיוני בשום צורה ואופן. לכן, המטרה הראשונה שלנו היא ליידע את הצוותים הרפואיים של 600 האמבולנסים הפרטיים על אזרחים הזקוקים לעזרה ולהזניק אותם ברגע האמת דרך מוקד 1221 של איחוד הצלה".

    מנכ"ל איחוד האמבולנסים בישראל, אפי פלדמן, מוסיף כי "30% מהאמבולנסים הפרטיים כבר הוזנו למערכת הטכנולוגית המתקדמת של איחוד הצלה שתראה בזמן אמת היכן נמצא כל אחד מהאמבולנסים". פלדמן מוסיף כי "התוכנית 600+600 תיתן גם מענה לקשת האיומים הרחבה על ישראל כך שבעת מלחמה רחבת היקף מערך האמבולנסים הפרטיים יהיה מכפיל כוח למערך האמבולנסים של מד"א ויסייעו במקרים של אירועים עם אלפי נפגעים".

    פלדמן מדגיש כי "במשך שנים לא היה קיים גוף שייצג את חברות האמבולנס הפרטיות ואת האנשים שמתפרנסים בענף הזה. למרות שמדובר בחברות שעוסקות באותו התחום, קיים אי שוויון בין האמבולנסים הפרטיים למד"א. עכשיו אנו פועלים לפתור גם את הבעיה הזאת. החברות הפרטיות שחברות באיחוד האמבולנסים בישראל שותפות בארגון גג שמייצג אותן מול משרד הבריאות, קופות החולים ובכל נושא רגולטורי שיאפשר להן לעבוד טוב יותר שינוי שמטיב גם עם העוסקים בענף וגם עם האזרחים".



    0 תגובות