המתנדבת מאלעד שירדה לדרום לטפל בפצועים תחת אש | הבמה שלך

הבמה שלך No Comments on המתנדבת מאלעד שירדה לדרום לטפל בפצועים תחת אש | הבמה שלך

הגב' סיוון משיח, מתנדבת ופראמדיקית 'איחוד הצלה', תושבת העיר אלעד, ירדה בבוקר שמחת תורה לדרום הבוער וסייעה בטיפול בפצועים הרבים תחת אש תופת. אמש בתוכנית 'הבמה שלך' שוחחה עם יונת קפלן ושיתפה ברגעי האימה: "ביקשו מאיתנו להתאסף ולצאת באמבולנס לכיוון הדרום. לא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים". האזינו

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתוכנית 'הבמה שלך', אירחה המגישה יונת קפלן את גב' סיון משיח, בת 42 ואם ל-5, פיזיותרפיסטית שיקומית בגני ילדים וגם פראמדיקית בארגון 'איחוד הצלה': "אני מתנדבת כבר 8 שנים ביחידת הנשים של איחוד הצלה, זוהי יחידה מיוחדת של מתנדבות שמשתדלות להיענות לכל קריאה של מקרה רפואי נשי".

המתנדבת סיפרה כי: "בבוקר שמחת תורה לא הייתה אזעקה באלעד אבל קיבלנו התראה שיש אירוע קשה בדרום, ביקשו מאיתנו להיות בכוננות ואח"כ כבר ביקשו מאיתנו להתאסף ולצאת באמבולנס לכיוון הדרום. לא ידענו לקראת מה אנחנו הולכים".

משיח שיתפה ברגע המרגש ביותר שחוותה בתוך התופת: "מקרה מיוחד שנכנס לי ללב הוא זוג התאומים גיא ורועי ברדיצ'בסקי שנמצאו בביתם בכפר עזה לאחר שהוריהם נרצחו, המחבלים השאירו אותם בחיים כדי שישמשו מארב לחיילים בוודאי יבואו לחלץ אותם. סא"ל תומר גרינברג הי"ד נכנס בגבורה והצליח לחלץ אותם"



0 תגובות