התגובות לשחרור אזריה: "היה צריך להשתחרר מזמן"

איתי גדסי No Comments on התגובות לשחרור אזריה: "היה צריך להשתחרר מזמן"

התגובות לשחרורו של אזריה במערכת הפוליטית: ראש הממשלה אמר "שמח שהסתיים הדבר הזה" | השרה רגב: "נפעל למחיקת הרישום הפלילי"

אזריה צילום: רועי אלימה, פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התגובות לשחרור אלאור אזריה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר טרם המראתו לקפריסין: "אני שמח שהסתיים הדבר הזה".

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהאן אומר כי: "אלאור היה צריך להשתחרר מזמן. תקלה מבצעית אינה צריכה להיות נדונה בהליך פלילי. חוק חסינות לחיילי צה"ל שיו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם-רפאלי ואני מציעים ותעלה בקרוב לוועדת השרים לחקיקה, תגן על חיילי צה"ל ותמנע הישנות מקרים דומים בעתיד. אלאור, ברוך שובך הביתה".

שר התחבורה ישראל כץ, בירך אף הוא על שחרורו של אזריה ואמר: "אני מברך על שחרורו של אלאור אזריה. הגיע העת שאלאור ישוב הביתה אל משפחתו וחבריו. אני פונה לנשיא המדינה ראובן ריבלין, לפעול כעת למחיקת הרישום הפלילה של אלאור על מנת לאפשר לו להשתלב בחיים האזרחיים ולהמשיך את חייו בדרך ראויה".

שרת התרבות והספורט מירי רגב שוחחה הבוקר עם צ'רלי אזריה, אביו של הלוחם אלאור ששוחרר הבוקר ממאסר ואמרה: "מזל טוב. אני שמחה ומתרגשת בשבילכם. אני מאחלת לאלאור שיתחיל עכשיו חיים אחרים – חיים שקטים, אחרי כל מה שהוא עבר. גם אתם כמשפחה שליוותה אותו ותמכה בו בכל רגע, תחזרו למסלול חיים נורמלי. שיהיה לכם רק טוב".

השרה רגב שנפגשה עם הוריו של אלאור מספר פעמים ואף ביקרה בביתם, הבטיחה הבוקר לצ'רלי כי תמשיך לעמוד לצידו של אלאור. "אחרי השלב שהוא יחזור למסלול חיים שגרתי, נתחיל לפעול למחיקת הרישום הפלילי כדי שהרישום הזה לא יפריע לו בהמשך דרכו".



0 תגובות