וסוף לסיפור: אלאור אזריה ישוחרר בעוד כחודש וחצי

    קובי פינקלר 2 Comment on וסוף לסיפור: אלאור אזריה ישוחרר בעוד כחודש וחצי

    לאחר תקופת מאסר הורתה היום ועדת השחרורים על שחרור מוקדם מהצפוי של אלאור אזריה

    אלאור אזריה צילום: פלאש 90
    11:43
    25.04.24
    איתי גדסי No Comments on ברקע מהלך מדיני מסוכן: האיום של סמוטריץ על הרשות הפלסטינית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) הורתה ועדת השחרורים הצבאית (הוועדה לעיון בעונש), כי המבקש, אלאור אזריה ישוחרר בתום ריצוי שני שלישים מתקופת מאסרו. המועד הצפוי לשחרורו הוא 10.5.2018.

    כזכור, בעבר נשיא המדינה, רובי ריבלין, דחה את בקשת החנינה של אלאור אזריה. בהחלטה שהוציא אז הנשיא, נכתב: "נשיא המדינה נתן דעתו לעבירות שבוצעו על ידך ולנסיבותיהן, לכל הדברים שנכתבו בבקשתך, לכל החומר וכן לחוות הדעת שהובאו בפניו והחליט לדחות את הבקשה".

    "מעיון בחומר שהונח לפניו למד הנשיא כי בגזר הדין הביאו בחשבון בתי הדין הצבאיים את הנסיבות המועלות על ידך, המופיעות בחלקן בבקשת חנינה זו, כשיקולים לקולא, וציינו כי בהתחשב בהן הקלו עמך בדין. כמו כן, בספטמבר 2017 מצא לנכון הרמטכ"ל להוסיף ולהקל בעונשך ולהפחית ארבעה חודשים מעונש המאסר בפועל שהוטל עליך וזאת משיקולי חסד ורחמים תוך התחשבות בשירותך הצבאי כחייל בזירה המבצעית".

    "מתוך כך סבור הנשיא, כי במכלול השיקולים ולאור האמור לעיל, הקלה נוספת בעונש תפגע בחוסנם של צה"ל ושל מדינת ישראל. ערכי צה"ל ובתוכם טוהר הנשק הם יסוד מוסד בעצמתו של צה"ל ותמיד עמדו לנו במאבק הצודק על זכותנו לבית לאומי ובטוח ובבנייתה של חברה איתנה. בהחלטת הנשיא הובאה בחשבון העובדה כי אתה צפוי לעמוד בפני הועדה לעיון בעונש שתשקול את שחרורך בעוד כשלושה חודשים".

    אלאור אזריה שנשפט לעונש מאסר ממושך, הגיש בקשת חנינה לנשיא המדינה, רובי ריבלין, בה פירט את מצבו, את הסיטואציה ואת מצב משפחתו. בין הרמטכ"ל, רא"ל גדי איזנקוט, לבין שר הביטחון, אביגדור ליברמן נתגלו חילוקי דעות. בחוות דעתו כתב ליברמן כי יש לחון את אזריה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רצחו אותו הרגו אותו בגדו בו ובמשפחתו ירקו לו לפרצוף ואחרי זה ישאלו למה חרדים לא הולכים לצבא? אני לא ידבר עכשיו על ערך לימוד התורה שזה הדבר ששומר עלינו וגורם לנו להצליח אלא אפילו גם מי שלא לומד, מכיוון שהצבא של היום ובעידוד הרמטכ"ל לא מתאים לחרדי וגם לא לדתי לכן אנחנו לא מתגייסים אלא אפילו אילו הייתי חילוני לא הייתי מתגייס לצבא של היום שרודף את חייליו בלי שום סיבה שחייל כזה בארצות שישראל מנסה לחכות החייל היה זוכה לשבחים אבל כאן לא,\ ככה זה שכשיש לך רמטכ"ל פוליטיקאי שמנסה לבנות את הקריירה שלו בצבא והחיילים זה רק עוד מדרגה .
      ממני אחד שאומר את מה שיגידו בעוד כמה שנים

    2. 1

      צודק ועוד דורשים מהחיילים במקום להגן על הארץ אומרים להם להתחנף ואולי יגיעו לפוליטקה עד גיל הפרישה ומקבלים פנסיה טובה ויחידי סגולה מצליחיםכמו אהוד ברק בוזי יעלון וכנראהגם אייזנקוט