מוזס: "אני הולך להפר את המשמעת הקואליציונית בתקציב"

    עמית דניאל No Comments on מוזס: "אני הולך להפר את המשמעת הקואליציונית בתקציב"

    ח"כ מנחם אליעזר מוזס מאיים כי יצביע בעד הסתייגות שהגיש בנושא הדיור וכנגד המשמעת הקואליציונית: "אני אל מסוגל לראות זוגות צעירים שגרים במחסנים" • על מחיר למשתכן אמר: "זה אסון לציבור שלנו"

    פרוש ומוזס
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מנחם אליעזר מוזס שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס לסיום משבר הגיוס. "לראש הממשלה היה הכי טוב לצאת לבחירות שיתקיימו ביוני יולי אחרי כל הביקורים בחודשים הקרובים והביקור אצל טראמפ. כולם היו גמדים מולו. ראש הממשלה רצה ציפור ביד מאשר פרה על הגג".

    "הסיבה שליברמן ירד מהעץ זה הסקרים. הוא העלה את אחוז החסימה כדי להיפטר מהערבים התוצאה היתה שהם התאחדו אבל בפועל הוא מדשדש על אחוז החסימה. כל הטענה שהוא הקים ועדה מקצועית בצבא. בחוק עונש מוות למחבלים הוא עומד מול חוות דעת של כל מערכת הביטחון. שם הם לא אנשי המקצוע?" הקשה מוזס.

    "עכשיו כולם ירדו מהאקליפטוסים וצריך להתחיל לעבוד על החוק" אמר.

    מוזס הודיע כי ימשיך במאבקו למציאת פתרון למשבר הדיור ואמר: "אני שמתי למטרה שהזוגות הצעירים יצאו מהמחסנים ויהיה פתרון לנושא הדיור. אני הולך להצביע נגד בנושא הדיור. הגשתי הסתייגות. אני רוצה שמי שרוכש דירה מיד שניה גם יקבל תמיכה ממשרד האוצר. אני הולך להפר את המשמעת הקואליציונית בנושא הזה ולהצביע נגד".

    לדעתו: "מחיר למשתכן לציבור שלנו זה אסון. אף אחד לא יודע מי השכן שלו".



    0 תגובות