זליכה בגיבוי מפתיע לסמוטריץ': "לא עוד לביזבוזים"

המהדורה המרכזית No Comments on זליכה בגיבוי מפתיע לסמוטריץ': "לא עוד לביזבוזים"

פרופ' ירון זליכה תקף את שר האוצר סמוטריץ' במהדורה המרכזית של 'קול חי', אך לצד זה גיבה אותו בנושא הדרישה להקמת ועדה לבחינת תקציב הביטחון: "למדנו מניסיון העבר שכל שקל שהלך למערכת הביטחון, 60 אגורות ממנו הלכו לשכר ותנאי שכר. אנחנו לא צריכים עוד פנסיות תקציביות ובזבוזים. אם אין להם מה להסתיר שישתפו פעולה"

צילום: Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הכלכלן פרופ' ירון זליכה, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על תקציב המדינה ותקף: "זהו אחד התקציבים הגרועים ביותר שנתקלתי בהם מזה 30 שנה שאני מלווה את התקציבים. הבעיה היא ברכיב השני שהוא התקציב שרלוונטי לשגרה. הוא לא מאוזן, רמת הוצאה גבוהה מידי, הרכב הוצאה לא יעיל, מיסוי גבוה מידי ואפס רפורמות להפחתת יוקר המחיה".

הוא הוסיף וטען כי "הראש של סמוטריץ' כבול, לא הידיים. יש לו סמכויות אדירות להילחם ביוקר המחיה. אנחנו זורקים לפח 200 מיליארד ש"ח מידי שנה. כמעט לכל הייבוא שלנו יש יבואנים בלעדיים".

לצד זה, בנושא הדרישה להקמת ועדה לבחינת תקציב הביטחון, הצדיק זליכה את עמדת שר האוצר: "בזה שר האוצר צודק במאה אחוזים. למדנו מניסיון העבר שכל שקל שהלך למערכת הביטחון, 60 אגורות ממנו הלכו לשכר ותנאי שכר. אנחנו לא צריכים עוד פנסיות תקציביות ובזבוזים. אם אין להם מה להסתיר שישתפו פעולה".



0 תגובות